Ogłoszenia targów i szkoleń
Profesjonalna Asystentka / Sekretarka
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2359/profesjonalna-asystentka--sekretarka |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na Naszą stronę internetową:Profesjonalna Asystentka/Sekretarka
Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności autoprezentacji, poznanie efektywnych zasad komunikacji, zapoznanie z technikami zarządzania sekretariatem.
Korzyści dla uczestników- Poznanie technik skutecznej organizacji biura- Zdobycie umiejętności profesjonalnego reprezentowania firmy przy pomocy własnego wizerunku- Uświadomienie znaczenia obowiązków sekretarskich dla sprawnego funkcjonowania firmy- Możliwość omówienia swoich metod pracy z profesjonalistą- Poznanie zasad tworzenia profesjonalnego makijażu biznesowego
Program szkolenia
Rola asystentki / sekretarki w zarządzaniu firmą
podział i omówienie obowiązków pracowników biurowych
Jak moja praca wpływa na wizerunek firmy - obowiązki reprezentacyjne asystentek / sekretarek
kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów - zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej, sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych
kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez organizację pracy własnej i współpracowników
kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez sposób przyjmowania gości - zasady doboru pomieszczeń, menu, formy przyjęcia itd. w zależności od charakteru uroczystości, rangi gości i okazji
Czy potrafię skutecznie przekazywać informację - obowiązki informacyjne sekretarek / asystentek
różnice między przekazywaniem informacji, a interpretacją informacji
metody skutecznego informowania
jak skutecznie docierać do informacji, które są mi niezbędne
różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją wewnętrzną, a zewnętrzną w firmie
Organizacja pracy sekretariatu - obowiązki administracyjno – biurowe sekretarek / asystentek
Skuteczne zarządzanie korespondencją przychodzącą w firmie
prezentacja istniejących systemów organizacji korespondencji przychodzącej
instrukcja kancelaryjna – jaki stworzyć jednolity system zarządzania dokumentacją przychodzącą w firmie
metody ewidencjonowania, znakowania i dekretacji korespondencji
Tworzenie korespondencji wychodzącej
podział tworzonych pism ze względu na ich zawartość i charakter
graficzne zasady tworzenia dokumentów firmowych
merytoryczne zasady tworzenia dokumentów z uwzględnieniem specyfiki firmy, treści i przeznaczenia dokumentu
zasady ewidencjonowania korespondencji wychodzącej
Zarządzanie dokumentacją firmową
zasady archiwizacji dokumentów w firmie,
wymogi prawne związane z czasem przechowywania dokumentacji kadrowej i finansowej
Organizacja sekretariatu
zagadnienia związane z efektywnym planowaniem, organizowaniem oraz wykorzystaniem czasu pracy, organizacja czasu pracy szefa (kalendarz spotkań, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie "złodzieje czasu")
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
"Rewelacyjna prowadząca - nie wyobrażam sobie lepiej prowadzonego szkolenia\"
"Szkolenie prowadzone w sposób ciekawy, z dużą ilością ćwiczeń oraz gier symulacyjnych\"
"Polecam szkolenie "Profesjonalna Asystentka/Sekretarka" - poszerza horyzonty i porusza wiele zagadnień, które na pewno wykorzysta się w pracy, a także w życiu :-)"
"Szkolenie prowadzone w sposób profesjonalny - konkretnie, rzeczowo i na temat :-)"
"Szkolenie godne polecenia. Trener prowadził je na najwyższym poziomie"
"Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Tematy poruszane bardzo istotne i pomocne w pracy sekretarki. Pani Izabela Krzyszycha wspaniały trener – polecam. Szkolenie trwało dwa dni, prowadzone bardzo dynamicznie, dużo ćwiczeń."
"Zarówno przeprowadzenie szkolenia, trenerka, jak i sama organizacja na piątkę z plusem. Polecam innym osobom pragnącym zdobywać nowe umiejętności."
"Szkolenie super, rewelacyjnie przeprowadzone. Czuje się po nim zdecydowanie jak profesjonalna asystentka."
"Fantastyczna Pani Trenerka! Trudno jest mi wyobrazić sobie, że mógłby to szkolenie prowadzić ktoś inny"
Szkolenie prowadzi:
Izabela Krzyszycha
Doświadczony Office manager. Odpowiedzialna za sprawną pracę recepcji oraz zespołu sekretarek i asystentek. Jest specjalistką od komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstwa. Autorka podręcznika wewnętrznych procedur i procesów.