Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Profesjonalna asystentka/sekretarka. Warsztat dla sektora publicznego

Profesjonalna asystentka/sekretarka. Warsztat dla sektora publicznego
Status
Miejsce Wielkopolskie Zakopane
Data rozpoczęcia 2012-09-17
Data zakończenia 2012-09-18
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/5116/profesjonalna-asystentkasekretarka-warsztat-dla-sektora-publicznego
Email
Kontakt
SGP Training and Consulting przy SGP Sp. z o.o.
Opis
Cele szkolenia:    Poprawa zarządzania czasem i wyższą efektywność    Doskonalenie narzędzi niezbędnych do obsługi klienta w sekretariacie instytucji publicznej    Poprawa skuteczności związana z efektywniejszym zarządzaniem czasem i asertywnością    Skuteczniejszą organizację pracy asystentki    Zwiększenie umiejętności komunikacyjnych asystentki    Większą odpowiedzialność za powierzone zadania Program szkolenia:KLIENT WEWNĘTRZNY I ZEWNĘTRZNY    Klient wewnętrzny a Klient zewnętrzny - Podobieństwa i różnice    Kto jest moim Klientem wewnętrznym? - Analiza struktury i procesów w Instytucji    Waga Klienta - priorytety działań i sposoby ich wyodrębniania – wzajemne relacje korzyści Klient – Instytucja/Urząd    Trójkąt potrzeb Klienta w zakresie jakości. Analiza czynników kształtujących zachowania klienta wewnętrznego i zewnętrznegoWSPÓŁPRACA Z PRZEŁOŻONYM, CZYLI PROFESJONALIZM I WSPARCIE    Utrzymanie prawidłowych relacji z przełożonymi    Pożądane cechy asystentki - typ osobowości, charakter, umiejętności...    Lista podstawowych oczekiwań szefa    Efektywność w pracy asystentki    Komplementarność funkcjonowania zawodowego    Nastroje i emocje w relacji: przełożony-podwładnyBIURO JAKO CENTRUM KOMUNIKACYJNE URZĘDU/INSTYTUCJI    Efektywna komunikacja wewnętrzna w administracji    Zarządzanie informacją w zarządzaniu biurem    Rola sekretariatu jako centrum funkcjonowania biura    Organizowanie pracy sekretariatu, zebrań, spotkań i konferencjiTAK JAK SZEF CHCIAŁ. CZYLI SKUTECZNA PERSWAZJA I WYWIERANIE WPŁYWU    Komunikacja w pracy sekretarki/asystentki    Perswazja, manipulacja i wpływ    Pierwsze wrażenie i budowanie wiarygodności    Gesty wzmacniające i sugerujące    Postawa ciała    Podstawowe techniki wywierania wpływu    Trening zachowań antymanipulacyjnychSKUTECZNA KOMUNIKACJA WERBALNA W ADMINISTRACJI    Siła tego co i jak mówimy – słowa i głos    Zasady skutecznej argumentacji i przekazywania informacji    Klarowność i przejrzystość wypowiedzi    Techniki nawiązywania i potwierdzania kontaktu, umiejętność stawiania pytań    Techniki uzyskiwania odpowiedzi twierdzącej, argumentowanie, komunikaty budujące zaufanie    Pułapki w komunikacji werbalnejSZTUKA GESTU – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA    Strefy odległości w kontaktach interpersonalnych    Typy uścisków dłoni i ich znaczenie    Jak uniknąć gafy – cmok nonsens i gesty kulturowe    Skuteczne budowanie wizerunku a mowa ciała    Gesty wzmacniające wypowiedź    Znaczenie wyglądu i ubioru w obsłudze klienta ETYKIETA BIZNESOWA I SAVOIR VIVRE W PRACY ASYSTENTKI    Zasady pierwszeństwa w kontaktach biznesowych    Przedstawianie, anonsowanie, umawianie – jak nie popełnić faux pas    Wymiana wizytówek, powitania, tytułowanie    Zasady przyjmowania gości DRESS CODE I ELEGANCJA W UBIORZE W SEKRETARIACIE INSTYTUCJI PUBLICZNEJ - CO I KIEDY NOSIĆ?    Ubiór w instytucji – sztuka autoprezentacji    Prawidłowy dobór stroju i dodatków    Fryzura, makijaż, biżuteria    Podstawowe uchybienia w wyglądzie kobiety    Typy strojów i zasady ich doboru, wskazania elegancji    Idealny ubiór do biura oraz na spotkania    Strój nieformalny czy ubranie wyjściowe? ZASADY PLANOWANIA I ORGANIZACJI CZASU W SEKRETARIACIE    Efektywne zarządzanie czasem asystentki/sekretarki    Organizacja pracy własnej i przełożonego    Złodzieje czasu    Wyznaczanie czasu    Planowanie czasu    Planowanie metodą ALPEN    Rytm dnia a efektywne działanieTRENING ASERTYWNOŚCI I KOMUNIKACJA W PRACY ASYSTENTKI    Przyjmowanie gości i interesantów    Istota i zasady asertywności i prawa asertywności w sytuacji zawodowej w zawodzie asystentki    Konstruktywne wyrażanie swojego zdania bez wywoływania konfliktu    Asertywność jako sztuka respektowania granic i budowania pozytywnej samooceny    Radzenie sobie w trudnych sytuacjach z klientami    Porozumienie z trudnymi klientami (rozpoznawanie charakteru rozmówcy, adekwatny przekaz i odbiór informacji, dostosowanie strategii bezpośredniej do rozmówcy)