Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Profesjonalna asystentka/sekretarka. Warsztat dla zaawansowanych

Profesjonalna asystentka/sekretarka. Warsztat dla zaawansowanych
Status
Miejsce Wielkopolskie Zakopane
Data rozpoczęcia 2012-09-17
Data zakończenia 2012-09-18
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/4642/profesjonalna-asystentkasekretarka-warsztat-dla-zaawansowanych
Email
Kontakt
SGP Training and Consulting przy SGP Sp. z o.o.
Opis
- Kreowanie prawidłowego wizerunku zawodowego sekretarki / asystentki.- Budowanie właściwych relacji z pracownikami, Klientami i przełożonymi.- Umiejętność asertywnego przedstawiania swoich poglądów, siebie oraz instytucji.- Zwiększenie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w sekretariacie.- Poprawa skuteczności radzenia sobie z ze stresem w pracy.- Poznanie praktycznych zasad savoir - vivre w relacjach biznesowych.- Poznanie najsilniejszych cech swojej osobowości i własnych ograniczeń zwieszające efektywność wykonywanych zadań.RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA1. WSPÓŁPRACA Z PRZEŁOŻONYM, CZYLI PROFESJONALIZM I WSPARCIEKomunikacja w dziale, jako spotkanie dwóch osobowości,Utrzymanie prawidłowych relacji z szefem,Pożądane cechy asystentkiLista podstawowych oczekiwań szefaEfektywność w pracy asystentki / sekretarkiPolityka prywatnościKomplementarność funkcjonowania zawodowegoNastroje i emocje w relacji: przełożony – pracownik2. BIURO / SEKRETARIAT JAKO CENTRUM KOMUNIKACYJNEEfektywna komunikacja wewnętrznaZarządzanie informacją w zarządzaniu biurem / sekretariatemRola sekretariatu jako centrum funkcjonowania biura / sekretariatuOrganizowanie pracy biura / sekretariatuOrganizacja zebrań, spotkań i konferencji3. TAK JAK SZEF CHCIAŁ, CZYLI SKUTECZNA PERSWAZJA I WYWIERANIE WPŁYWUKomunikacja a wywieranie wpływuSygnały dominacji i podporządkowania, sygnały pozytywnego i negatywnego nastawienia odbiorcy do nadawcyPerswazja, manipulacja i wpływTest stylu negocjacyjnegoPorównanie stylów technik wywierania wpływu (kooperacyjny, rywalizacyjny, rzeczowy)Pierwsze wrażenie i budowanie wiarygodnościGesty wzmacniające i sugerującePostawa ciałaKomunikacja werbalna i niewerbalna – sztuka spójnego komunikowania sięPodstawowe techniki wywierania wpływuTrening zachowań antymanipulacyjnych4. ETYKIETA BIZNESOWA  I SAVOIR VIVREZasady pierwszeństwa w kontaktachPrzedstawianie, anonsowanie, umawianie – jak nie popełnić faux pasWymiana wizytówek, powitania, tytułowanieZasady jazdy samochodem i transportuCeremoniał – ceremonie oficjalne, przebieg i organizacja uroczystościOrganizacja spotkań oficjalnych, wyjazdów i wizytProcedencja – zasady ustalania pierwszeństwaSpotkania towarzysko – służboweDelegacje - dobór uczestników delegacji5. SPOTKANIA I PRZYJĘCIA - ORGANIZACJA I UCZESTNICZENIEFormy przyjęć i ich miejscaZaproszeniaDobór gościStół i nakrycia - instrukcja obsługiMenu oraz dobór alkoholi i napoiOprawa i obsługaRola i obowiązki gospodarza i gościaAperitif / posiłek / digestif - zachowanieBłędy w etykiecie i języku stołu6. CODZIENNY SAVOIR VIVRETelefonE-mailTelefoniczny savoir vivreEtykietaJak reagować na gafy7. POWITANIA, POŻEGNANIA, PREZENTACJE – KULTURA DNIA CODZIENNEGOZnaczenie pierwszego wrażenia w kontaktach z innymiWizyty oficjalne i nieoficjalne w instytucjiZasady właściwego powitania i pożegnania gościaSposoby witania, podanie ręki – zasady pierwszeństwaJak należy powitać, podjąć i pożegnać gościa honorowego?Kłopotliwy "gość" w instytucieSposoby prezentacjiZasady i wyjątkiPrzechodzenie na "Ty"Zasady używania biletów wizytowychTytuły kurtuazyjne, naukowe, służbowe, honorowe8. BUDOWA WIZERUNKU I DOSKONALENIE IMAGE PROFESJONALNEJ ASYSTENTKI / SEKRETARKIStrefy odległości w kontaktach interpersonalnychKomunikacja niewerbalna a typy uścisków dłoni i ich znaczenieJak uniknąć gafyCmok nonsens i gesty kulturoweReakcje fizyczneReakcje psychologiczneZmiany w zachowaniu9. OBJAWY STRESU, CZYLI PO CZYM POZNAĆ, ŻE JESTEŚMY POD WPŁYWEM STRESU?Reakcje fizyczne Reakcje psychologiczne Zmiany w zachowaniu10.TYPOWE REAKCJE NA STRES, CZYLI JAK FUNKCJONUJEMY W TRUDNYCH SYTUACJACH?Emocjonalne vs zadaniowe nastawienie do stresuStrategia poznawczaStrategia emocjonalnaFantazje, myślenie życzenioweWspółdziałanie z innymi11.SPOSOBY ZAPOBIEGANIA I RADZENIA SOBIE Z EMOCJAMI I STRESEMSposoby wypierania emocji (racjonalizacja, projekcja, stłumienie, przemieszczenie)Tłumienie a transformowanie emocjiIdentyfikowanie własnego wzorcaSytuacja wewnętrzna a sytuacja zewnętrznaZarządzanie emocjami w sytuacjach trudnych, czyli jak radzić sobie ze złością i innymi silnymi emocjami?Rola wyrażania emocji i odreagowywania napięciaSzybkie sposoby pozbywania się negatywnych emocjiWyrażanie emocji pozytywnychPsychosomatyczne konsekwencje obciążenia stresemAutodiagnoza indywidualnych obszarów zagrożeńRodzaje oddechuPraktyka świadomego oddechu"Zmniejszamy stres" – ustalanie celu, który pomaga zmniejszyć stres oraz przeanalizować sposoby jego osiągnięciaTechniki relaksacyjne - "Relaksacja przez oddychanie" / "Trening autogenny" (oddychanie połączone z wizualizacją, rozluźnianie mięśni) / Relaksacja Progresywna / "Techniki wizualizacyjne, pomagające kreatywnie znajdować rozwiązania problemów" i inneWpływ kondycji psychofizycznej, czyli jak zadbać o siebie?Wiara w siebie i jej wpływ na poziom stresu12.TRENING ASERTYWNOŚCI I KOMUNIKACJA W PRACY ASYSTENTKIIstota i zasady asertywności i prawa asertywności w sytuacji zawodowej w zawodzie asystentkiKonstruktywne wyrażanie swojego zdania bez wywoływania konfliktuAsertywność jako sztuka respektowania granic i budowania pozytywnej samoocenyRadzenie sobie w trudnych sytuacjach z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.Porozumienie z trudnymi klientami (rozpoznawanie charakteru rozmówcy, adekwatny przekaz i odbiór informacji, dostosowanie strategii bezpośredniej do rozmówcy).Analiza własnego stylu komunikacji i pracy na podstawie TESTU OSOBOWOŚCI TTI Ltd. INSIGHTS Analysen by SCHEELEN Instutut fur Managementberatug und Bildungsmarketing.Indywidualny feedback na podstawie, którego każda z uczestniczek określi swoje mocne i słabe strony, a także cechy i umiejętności niezbędne w skutecznym realizowaniu zadań asystenckich.