Ogłoszenia targów i szkoleń
Profesjonalna obsługa klienta
Status | |
---|---|
Miejsce | Pomorskie Gdańsk |
Data rozpoczęcia | 2011-11-18 |
Data zakończenia | 2011-11-18 |
joanna@gpconsultants.eu |
Kontakt
W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie www.gpconsultants.eu
Firma Green Park powstała w 1995 roku i ma swoją siedzibę w Sopocie. Główne nurty jej działalności skupiają się na rekrutacji i rozwoju pracowników oraz firm w oparciu o szkolenia typu „in company”. doradztwo w zakresie zarządzania personelem, organizacji oraz konstruowania systemów motywacyjnych. Funkcjonowanie firmy opiera się na współpracy z wyselekcjonowanymi trenerami i doradcami o wysokich kwalifikacjach praktycznych. Wszyscy oni reprezentują wiedzę i doświadczenie zdobyte w trakcie przynajmniej siedmioletniej pracy etatowej w firmach na samodzielnych lub kierowniczych stanowiskach albo w charakterze niezależnych trenerów i doradców.
Opis
Firma Green Park HR Consultants zaprasza na szkolenie otwarte
Profesjonalna obsługa klienta
18 listopada lub 9 grudnia
Gdańsk
330 zł netto, przy zgłoszeniach grupowych zniżki
Harmonogram:
Adresaci szkolenia:
Uczestnicy kursu mają poznać zasady obsługi klienta jak również poznać tajniki skutecznej komunikacji. Szkolenie skierowane do pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem. Uzyskane umiejętności mają na celu zapewnienie zadowolenia klientów i uzyskiwanie pozytywnych rekomendacji.
Prowadzący szkolenie:
Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, dysponującego doświadczeniem i wiedzą praktyczną. Szkolenie jest prowadzone w sposób zapewniający maksymalną aktywizację uczestników.
Cel szkolenia:
Zrozumienie wzajemnych powiązań pomiędzy własnym stylem komunikacji
a odbiorem komunikatów przez Klienta
Usystematyzowanie procesu sprzedaży
Poznanie i przećwiczenie sposobów na przełamywanie zastrzeżeń Klienta
Plan szkolenia:
Co wpływa na nasz sukces?
1.Systemy komunikacji.
1.1 Identyfikacja własnego systemu komunikacji - autodiagnoza.
1.2. Omówienie 4 głównych typów komunikacji.
1.3. Zalety i wady poszczególnych typów komunikacji -
- jak SKUTECZNIE komunikować się z różnymi ludźmi.
1.4. Autoanaliza wybranych klientów: jaki mieli/mają system
komunikacyjny, jak się z nimi komunikowaliśmy.
2. Proces Sprzedaży
2.1. Koło sprzedaży
2.2. Efektywny sprzedawca: cechy
2.3. Identyfikacja potrzeb: pytania zamknięte i otwarte, komunikacja
z klientem
2.4. Rekomendacja rozwiązań
2.5. Co kiedy oferta nie jest trafiona
3. Prezentacja produktu, technika C-Z-K (język korzyści). Sztuka argumentacji i przekonywania.
3.1. Działanie techniki C-Z-K.
3.2. Ćwiczenie: przełożenie oferty na elementy techniki C-Z-K.
4. Podsumowanie i zakończenie.
Czas trwania szkolenia: 1 dzień
Każdy z uczestników otrzymuje:
Skrypty i ćwiczenia
Zaświadczenie ukończenia szkolenia
Serwis poszkoleniowy
Obiad i serwis kawowy
W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie www.gpconsultants.eu