Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta
Status
Miejsce Pomorskie Gdańsk
Data rozpoczęcia 2011-11-18
Data zakończenia 2011-11-18
www
Email joanna@gpconsultants.eu
Kontakt
W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie www.gpconsultants.eu Firma Green Park powstała w 1995 roku i ma swoją siedzibę w Sopocie. Główne nurty jej działalności skupiają się na rekrutacji i rozwoju pracowników oraz firm w oparciu o szkolenia typu „in company”. doradztwo w zakresie zarządzania personelem, organizacji oraz konstruowania systemów motywacyjnych. Funkcjonowanie firmy opiera się na współpracy z wyselekcjonowanymi trenerami i doradcami o wysokich kwalifikacjach praktycznych. Wszyscy oni reprezentują wiedzę i doświadczenie zdobyte w trakcie przynajmniej siedmioletniej pracy etatowej w firmach na samodzielnych lub kierowniczych stanowiskach albo w charakterze niezależnych trenerów i doradców.
Opis
Firma Green Park HR Consultants zaprasza na szkolenie otwarte Profesjonalna obsługa klienta 18 listopada lub 9 grudnia Gdańsk 330 zł netto, przy zgłoszeniach grupowych zniżki Harmonogram: Adresaci szkolenia: Uczestnicy kursu mają poznać zasady obsługi klienta jak również poznać tajniki skutecznej komunikacji. Szkolenie skierowane do pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem. Uzyskane umiejętności mają na celu zapewnienie zadowolenia klientów i uzyskiwanie pozytywnych rekomendacji. Prowadzący szkolenie: Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, dysponującego doświadczeniem i wiedzą praktyczną. Szkolenie jest prowadzone w sposób zapewniający maksymalną aktywizację uczestników. Cel szkolenia: Zrozumienie wzajemnych powiązań pomiędzy własnym stylem komunikacji a odbiorem komunikatów przez Klienta Usystematyzowanie procesu sprzedaży Poznanie i przećwiczenie sposobów na przełamywanie zastrzeżeń Klienta Plan szkolenia: Co wpływa na nasz sukces? 1.Systemy komunikacji.     1.1 Identyfikacja własnego systemu komunikacji - autodiagnoza.     1.2. Omówienie 4 głównych typów komunikacji.     1.3. Zalety i wady poszczególnych typów komunikacji -                - jak SKUTECZNIE komunikować się z różnymi ludźmi.     1.4. Autoanaliza wybranych klientów: jaki mieli/mają system             komunikacyjny, jak się z nimi komunikowaliśmy. 2. Proces Sprzedaży     2.1. Koło sprzedaży     2.2. Efektywny sprzedawca: cechy     2.3. Identyfikacja potrzeb: pytania zamknięte i otwarte, komunikacja                z klientem     2.4. Rekomendacja rozwiązań     2.5. Co kiedy oferta nie jest trafiona 3. Prezentacja produktu, technika C-Z-K (język korzyści). Sztuka argumentacji i przekonywania.     3.1. Działanie techniki C-Z-K.     3.2. Ćwiczenie: przełożenie oferty na elementy techniki C-Z-K. 4. Podsumowanie i zakończenie. Czas trwania szkolenia: 1 dzień Każdy z uczestników otrzymuje: Skrypty i ćwiczenia Zaświadczenie ukończenia szkolenia Serwis poszkoleniowy Obiad i serwis kawowy W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie www.gpconsultants.eu