Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Profesjonalna obsługa Klienta

Profesjonalna obsługa Klienta
Status
Miejsce Pomorskie Gdynia
Data rozpoczęcia 2011-11-15
Data zakończenia 2011-11-15
www http://www.personia.pl/cykl-szkolen-otwartych-w-personii-listopad-2011/
Email konsultant@personia.pl
Kontakt
Informacje i zapisy pod numerem telefonu lub przez e-mail: tel. 530 690 700 biuro@personia.pl
Opis
W czasie warsztatu zostaną przedstawione standardy obsługi Klienta, style komunikacji z Klientem i radzenia sobie w trudnych i niestandardowych sytuacjach. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób budować wizerunek Firmy oraz swój własny. W trakcie szkolenia zostaną również przedstawione metody pozyskiwania Klientów i nawiązywania z nimi długotrwałych, pozytywnych relacji. Omówione zostaną różne aspekty obsługi Klienta – kontaktu bezpośredniego, mailowego oraz telefonicznego. Termin i miejsce: 15.11.2011, Gdynia Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00 Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem; 1. Profesjonalna obsługa Klienta * Standardy obsługi Klienta, * Etykieta w bezpośrednim kontakcie z Klientem, * Komunikacja w relacji z Klientem i badanie potrzeb Klienta, * Metody radzenia sobie z wymagającym Klientem, * Profesjonalne zachowanie w sytuacji przyjmowania skarg i reklamacji. 2. Profesjonalna obsługa telefoniczna i korespondencyjna * Aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej w rozmowie telefonicznej * Etykieta rozmowy telefonicznej (przywitanie się, prowadzenie rozmowy, potwierdzanie terminów wizyt) * Etykieta korespondencji mailowej, * Zasada podobieństwa jako strategia budowania relacji – dostosowywanie sposobu rozmowy do rozmówcy. 3. Budowanie relacji z Klientem * Zachwycanie klienta jako strategia rynkowa, * Techniki pozyskiwania i nawiązywania prawidłowych relacji z Klientem, * Umiejętność przejścia w perspektywę Klienta i budowanie relacji opartych o badanie potrzeb, * 7 zasad wywierania wpływu w biznesie.