Ogłoszenia targów i szkoleń
Profesjonalna obsługa Klienta
Status | |
---|---|
Miejsce | Pomorskie Gdynia |
Data rozpoczęcia | 2011-11-15 |
Data zakończenia | 2011-11-15 |
www | http://www.personia.pl/cykl-szkolen-otwartych-w-personii-listopad-2011/ |
konsultant@personia.pl |
Kontakt
Informacje i zapisy pod numerem telefonu lub przez e-mail:
tel. 530 690 700
biuro@personia.pl
Opis
W czasie warsztatu zostaną przedstawione standardy obsługi Klienta, style komunikacji z Klientem i radzenia sobie w trudnych i niestandardowych sytuacjach. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób budować wizerunek Firmy oraz swój własny. W trakcie szkolenia zostaną również przedstawione metody pozyskiwania Klientów i nawiązywania z nimi długotrwałych, pozytywnych relacji. Omówione zostaną różne aspekty obsługi Klienta – kontaktu bezpośredniego, mailowego oraz telefonicznego.
Termin i miejsce: 15.11.2011, Gdynia
Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00
Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;
1. Profesjonalna obsługa Klienta
* Standardy obsługi Klienta,
* Etykieta w bezpośrednim kontakcie z Klientem,
* Komunikacja w relacji z Klientem i badanie potrzeb Klienta,
* Metody radzenia sobie z wymagającym Klientem,
* Profesjonalne zachowanie w sytuacji przyjmowania skarg i reklamacji.
2. Profesjonalna obsługa telefoniczna i korespondencyjna
* Aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej w rozmowie telefonicznej
* Etykieta rozmowy telefonicznej (przywitanie się, prowadzenie rozmowy, potwierdzanie terminów wizyt)
* Etykieta korespondencji mailowej,
* Zasada podobieństwa jako strategia budowania relacji – dostosowywanie sposobu rozmowy do rozmówcy.
3. Budowanie relacji z Klientem
* Zachwycanie klienta jako strategia rynkowa,
* Techniki pozyskiwania i nawiązywania prawidłowych relacji z Klientem,
* Umiejętność przejścia w perspektywę Klienta i budowanie relacji opartych o badanie potrzeb,
* 7 zasad wywierania wpływu w biznesie.