Ogłoszenia targów i szkoleń
Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego
Status | |
---|---|
Miejsce | Śląskie Wisła |
Data rozpoczęcia | 2012-09-17 |
Data zakończenia | 2012-09-18 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3407/profesjonalna-obsluga-klienta-wewnetrznego |
Kontakt
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
Opis
Zapraszamy na stronę internetową HILLWAY – wejdź i zobacz
aktualne kalendarium szkoleń otwartych
www.hillway.pl >>>CELE SZKOLENIA Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego:
Doskonalenie technik kontaktu z klientem budujących pozytywny obraz
pracownika i firmy i wzbudzających sympatię. Przyswojenie wiedzy o
profesjonalnej obsłudze Klienta oraz metodach rozwiązywania problemów
interpersonalnych. Poznanie i doskonalenie technik i stylu skutecznej i
pozytywnej komunikacji z klientem – służącej dobremu zrozumieniu,
pozytywnej atmosferze i radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami.
Ukształtowanie postaw pro-klienckich uczestników szkolenia, asertywnej
postawy wobec Klienta wewnętrznego, nabycie przez pracowników
umiejętności rozpoznania i udoskonalenia rozmowy bezpośredniej i
telefonicznej z trudnym rozmówcą oraz przyswojenie zasad efektywnej
komunikacji – umiejętność radzenia sobie z naciskami, pretensjami i
agresją ze strony rozmówcy oraz poznanie technik panowania nad stresem i
form rozładowania nadmiaru napięcia. Kształtowanie i doskonalenie
standardów serwisu usług profesjonalnych dla stanowiska pracy i
przyjaznych dla osoby.KORZYŚCI ZE SZKOLENIA Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego:
Po ukończeniu szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego uczestnicy będą wiedzieli jak:
Posługiwać się technikami efektywnej komunikacji w rozmowach ze współpracownikami Właściwie stosować zachowania asertywne Radzić sobie z trudnymi sytuacjami w miejscu pracy Zarządzać emocjami w kontaktach wewnętrznych i budować poczucia własnej wartości Profesjonalnie prowadzić rozmowy przez telefon Skutecznie zarządzać czasem i przestrzenią w miejscu pracyBudować profesjonalny wizerunek wśród klientów i współpracownikówW PROGRAMIE SZKOLENIA Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego m.in.:
Rola klienta wewnętrznego i profesjonalne relacje w firmie (uświadomienie roli i znaczenia klienta wewnętrznego)Komunikacja interpersonalna w relacjach pracowniczychWywieranie dobrego wrażeniaStandardy prowadzenia wewnętrznych rozmów telefonicznych Wywieranie wpływu na postrzeganie naszego poziomu obsługi przez klientów wewnętrznychZbieranie i skuteczne wykorzystywanie właściwych informacjiUmiejętne kierowanie rozmową z klientem wewnętrznymProfesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego i zdobywanie zaufania klienta wewnętrznegoRozwijanie postawy empatiiTypologia postaw (racjonalny i emocjonalny) i wykorzystanie technik dopasowania do poszczególnych typów klientów wewnętrznychRozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb klientów wewnętrznych jako sposób na budowanie pozytywnych relacjiCo motywuje mnie i co motywuje moich współpracowników do wykonywania pracyRozpoznanie hierarchii wartości klienta wewnętrznego – co dla klienta jest naprawdę ważne?Właściwy przepływ informacji w organizacjiZasady asertywnego budowania relacji biznesowych i radzenie sobie ze stresemZaznaczanie nieprzekraczalnych granicRodzaje trudnych sytuacji w pracy z klientem wewnętrznymAnaliza konfliktu i poszukiwanie rozwiązania na poziomie wartości (przyczyny powstawania)Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów