Ogłoszenia targów i szkoleń
Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-21 |
Data zakończenia | 2012-11-21 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4195/profesjonalna-obsluga-trudnego-klienta |
Kontakt
VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR
Opis
PROFESJONALNA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
Podczas
tych warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania
pożądanego kontaktu z Klientem, a także dowiedzą się jak
reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie
tych rozmów. Dzięki uświadomieniu sobie znaczenia swojego
stanowiska pracy uczestnik szkolenia będzie w przyszłości
właściwie kreować wizerunek firmy. Jakością świadczonych usług
i okazywaniem zainteresowania wpłynie na zachowanie Klientów.
Uczestnik zdobędzie niezbędne umiejętności radzenia sobie z
emocjami Klientów oraz praktycznego stosowania zasad komunikacji
międzyludzkiej.
Cel:
Celem
warsztatów jest poznanie sposobów skutecznego prezentowania oferty
i zwalczania obiekcji. Uczestnicy poznają sposoby zwiększania
lojalności Klientów oraz budowania trwałych relacji z Klientem.
Szkolenie pozwala uświadomić i rozwinąć umiejętności
związane z odpowiednimi reakcjami na zachowania w odniesieniu do
"trudnych" Klientów, w taki sposób aby nie urazić Klienta i
równocześnie obronić siebie przed negatywnymi skutkami ataku.
Dla
kogo:
Szkolenie
skierowane jest do pracowników działów obsługi Klienta,
infolinii, recepcji, sekretariatów oraz tych wszystkich, którzy na
co dzień lub tylko od czasu do czasu kontaktują się z Klientami.
Korzyści:
rozwinięcie
u uczestników umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy
poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z Klientem;
zwiększenie
samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy Klient;
kontrolowanie
własnych emocji i stworzenie przyjemnej atmosfery rozmowy;
doskonalenie
umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia
Klienta;
kształcenie
umiejętności z zakresu wykorzystanie skutecznych technik
reagowania na zachowania trudnych klientów, techniki odpierania
zastrzeżeń;
rozwój
umiejętności asertywnego zachowania i
wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z
Klientami.