Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-21
Data zakończenia 2012-11-21
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/4195/profesjonalna-obsluga-trudnego-klienta
Email
Kontakt
VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR
Opis
PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA Podczas tych warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z Klientem, a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów. Dzięki uświadomieniu sobie znaczenia swojego stanowiska pracy uczestnik szkolenia będzie w przyszłości właściwie kreować wizerunek firmy. Jakością świadczonych usług i okazywaniem zainteresowania wpłynie na zachowanie Klientów. Uczestnik zdobędzie niezbędne umiejętności radzenia sobie z emocjami Klientów oraz praktycznego stosowania zasad komunikacji międzyludzkiej. Cel: Celem warsztatów jest poznanie sposobów skutecznego prezentowania oferty i zwalczania obiekcji. Uczestnicy poznają sposoby zwiększania lojalności Klientów oraz budowania trwałych relacji z Klientem. Szkolenie pozwala uświadomić i rozwinąć umiejętności związane z odpowiednimi reakcjami na zachowania w odniesieniu do "trudnych" Klientów, w taki sposób aby nie urazić Klienta i równocześnie obronić siebie przed negatywnymi skutkami ataku. Dla kogo: Szkolenie skierowane jest do pracowników działów obsługi Klienta, infolinii, recepcji, sekretariatów oraz tych wszystkich, którzy na co dzień lub tylko od czasu do czasu kontaktują się z Klientami. Korzyści: rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z Klientem; zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy Klient; kontrolowanie własnych emocji i stworzenie przyjemnej atmosfery rozmowy; doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia Klienta; kształcenie umiejętności z zakresu wykorzystanie skutecznych technik reagowania na zachowania trudnych klientów, techniki odpierania zastrzeżeń; rozwój umiejętności asertywnego zachowania i wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z Klientami.