Ogłoszenia targów i szkoleń
Profesjonalna obsługa trudnego Klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba GRATIS)
Status | |
---|---|
Miejsce | Śląskie Katowice |
Data rozpoczęcia | 2018-12-06 |
Data zakończenia | 2018-12-07 |
www | szkolenia-mc.pl |
maticonsulting@szkolenia-mc.pl |
M | +48 600 433 371 / tel./+ 48 61 2828766
E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl
W | www.szkolenia-mc.pl
http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
Zadaniem sprzedawcy jest zainteresowanie się każdym klientem, który wejdzie do sklepu. Powinien służyć mu pomocą, radą. Wiemy, że do różnych punktów sprzedaży przychodzą różni kupujący. Sposób, w jaki obsłużymy klienta, musi być dostosowany do jego indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Nie należy stosować jednakowego stylu obsługi do wszystkich. Rozwiązaniem jest indywidualizacja obsługi, czyli traktowanie nabywcy w sposób indywidualny. Indywidualizacja świadczy o wysokiej kulturze obsługi. Często jest czynnikiem decydującym o wyborze sklepu przez kupujących. Ale sprzedaż nie zawsze należy do łatwych. Często sprzedawcy mają do czynienia z tzw. Trudnym klientem. Niniejsze szkolenie zawiera w swojej treści zagadnienia prezentujące: jak obsłużyć i nad czym warto zastanowić się, kiedy obsługujemy trudnego klienta. Szkolenie rozpoczniemy od zastanowienia się nad problemem utraty klienta. Powodów utraty może być wiele: zaczynając od złej obsługi, po złe wykonanie produktu. W tym punkcie zostanie zaprezentowana ich mnogość.
Czy obsługując klienta zadaliśmy sobie pytanie na czym polega profesjonalna obsługa klienta? Wymienimy
i omówimy na szkoleniu takie aspekty jak:
- wiedza i umiejętności techniczne
- nastawienie
- umiejętność komunikacji
- cechy osobowości sprzedawcy/obsługi
Zatrzymamy się w kolejnym punkcie nad problemem błędów popełnionych w kontakcie z klientem. Zdefiniujemy profil kandydata na klienta, jak również wykonamy szereg ćwiczeń dot. reakcji na odmowną odpowiedź klienta.
Podczas szkolenia zaprezentujemy elementy pozytywnego i negatywnego doświadczenia w obsłudze. Udział w 2-dniowych warsztatach pozwoli Uczestnikom na poprawę własnych kontaktów, przez co mogą stać się ekspertami w obsłudze klienta.