Ogłoszenia targów i szkoleń
Profesjonalna wizyta handlowa
Status | |
---|---|
Miejsce | Podkarpackie zakopane |
Data rozpoczęcia | 2013-03-21 |
Data zakończenia | 2013-03-22 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2633/profesjonalna-wizyta-handlowa |
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Szkolenie dostarczy uczestnikom praktycznych narzędzi, które będą mogli zastosować w codziennej pracy, by poznać, rozumieć i stosować w praktyce zasady handlu w modelu B2C oraz B2BCele szkolenia:• Nabycie wiedzy jak sprawnie i profesjonalnie sprzedawać• Kształtowanie postawy profesjonalnego handlowca-doradcy klienta • Opanowanie umiejętności budowania i pracy z bazą aktywnych klientów• Zwiększenie sprzedaży produktów i pozyskiwania nowych klientówKorzyści:Dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnik będzie:• znał zasady profesjonalnej wizyty handlowej i umiał ją skutecznie przeprowadzić • potrafił rozpoznawać rzeczywiste potrzeby Klienta• potrafił pracować w modelu: potrzeba – cecha - korzyść• potrafił przedstawić ofertę dopasowaną do potrzeb i oczekiwań klienta a jednocześnie wpisaną w plany sprzedażowe• efektywnie planował dzień pracy • potrafił pracować z klientami według ich potencjału, także w modelu B2B• potrafił znaleźć równowagę pomiędzy relacją z klientem a biznesowym stawianiem i egzekwowaniem warunków• znał zasady zamykania wizyty handlowejProgram szkolenia:1. Gdzie jestem i dokąd zmierzam?• Oczekiwania uczestników wobec szkolenia • Weryfikacja potrzeb 2. Wizyta handlowa• Różnice w handlu z klientem indywidualnym a w działaniach B2B• Identyfikacja klienta wg standardu Klienta zamawiającego szkolenie i postawionego celu • Przygotowanie do wizyty handlowej • Etapy wizyty handlowej• Sprzedaż rozszerzona • Sprzedaż krzyżowaĆwiczenie: "Kupię od co drugiego" pozwala zrozumieć, że pomimo najlepszej wiedzy łatwo wpaść w rutynę i schematyczne myślenie nie biorąc pod uwagę faktu, że na sprzedaż ma wpływ dosłownie wszystko i zadaniem handlowca jest odnalezienie powodu/motywu działania Klienta3. Cechy i umiejętności dobrego handlowca• Postawa, wiedza, umiejętności • Elementy negocjacji handlowych, jako ważny element sprzedaży B2B• Model PCK• Radzenie sobie z zastrzeżeniami Klienta4. Gra sprzedażowa "Gumki"Gra obrazuje profile Klientów (ich potencjał) i metody dotarcia do nich. Dzięki niej uczestnicy będą mogli w praktyce sprawdzić posiadane umiejętności. Gra pokazuje uczestnikom ich talenty sprzedażowe, obszary do rozwoju zarówno w sferze wiedzy jak i postaw oraz pozwala zrozumieć, jak ważne w pracy handlowca jest:• targetowanie, • badanie potencjału klienta• zarządzanie sprzedażą• udzielania i otrzymywanie feedbacku• analizowanie i wyciąganie wniosków• zarządzanie swoim terytorium