Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Profesjonalna wizyta handlowa

Profesjonalna wizyta handlowa
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-11-25
Data zakończenia 2013-11-26
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2633/profesjonalna-wizyta-handlowa
Email
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Szkolenie dostarczy uczestnikom praktycznych narzędzi, które będą mogli zastosować w codziennej pracy, by poznać, rozumieć i stosować w praktyce zasady handlu w modelu B2C oraz B2BCele szkolenia:•    Nabycie wiedzy jak sprawnie i profesjonalnie sprzedawać•    Kształtowanie postawy profesjonalnego handlowca-doradcy klienta •    Opanowanie umiejętności budowania i pracy z bazą aktywnych klientów•    Zwiększenie sprzedaży produktów i pozyskiwania nowych klientówKorzyści:Dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnik będzie:•    znał zasady profesjonalnej wizyty handlowej i umiał ją skutecznie przeprowadzić •    potrafił rozpoznawać rzeczywiste potrzeby Klienta•    potrafił pracować w modelu: potrzeba – cecha - korzyść•    potrafił przedstawić ofertę dopasowaną do potrzeb i oczekiwań klienta a jednocześnie wpisaną w plany sprzedażowe•    efektywnie planował dzień pracy •    potrafił pracować z klientami według ich potencjału, także w modelu B2B•    potrafił znaleźć równowagę pomiędzy relacją z klientem a biznesowym stawianiem i egzekwowaniem warunków•    znał zasady zamykania wizyty handlowejProgram szkolenia:1.  Gdzie jestem i dokąd zmierzam?•    Oczekiwania uczestników wobec szkolenia •    Weryfikacja potrzeb 2.  Wizyta handlowa•    Różnice w handlu z klientem indywidualnym a w działaniach B2B•    Identyfikacja klienta wg standardu Klienta zamawiającego szkolenie  i postawionego celu •    Przygotowanie do wizyty handlowej •    Etapy wizyty handlowej•    Sprzedaż rozszerzona •    Sprzedaż krzyżowaĆwiczenie: "Kupię od co drugiego" pozwala zrozumieć, że pomimo najlepszej wiedzy łatwo wpaść w rutynę i schematyczne myślenie nie biorąc pod uwagę faktu, że na sprzedaż ma wpływ dosłownie wszystko i zadaniem handlowca jest odnalezienie powodu/motywu  działania Klienta3.  Cechy i umiejętności dobrego handlowca•    Postawa, wiedza, umiejętności •    Elementy negocjacji handlowych, jako ważny element sprzedaży B2B•    Model PCK•    Radzenie sobie z zastrzeżeniami Klienta4.  Gra  sprzedażowa "Gumki"Gra obrazuje profile Klientów (ich potencjał) i metody dotarcia do nich. Dzięki niej uczestnicy będą mogli w praktyce sprawdzić posiadane umiejętności. Gra pokazuje uczestnikom ich talenty sprzedażowe, obszary do rozwoju zarówno w sferze wiedzy jak i postaw oraz pozwala zrozumieć, jak ważne w pracy handlowca jest:•    targetowanie, •    badanie potencjału klienta•    zarządzanie sprzedażą•    udzielania i otrzymywanie feedbacku•    analizowanie i wyciąganie wniosków•    zarządzanie swoim terytorium