Ogłoszenia targów i szkoleń
Profesjonalne i skuteczne rozmowy telefoniczne
Status | |
---|---|
Miejsce | Śląskie Wisła |
Data rozpoczęcia | 2013-11-25 |
Data zakończenia | 2013-11-26 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2604/profesjonalne-i-skuteczne-rozmowy-telefoniczne |
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Szkolenie z zakresu zagadnień związanych z prowadzeniem profesjonalnych i skutecznych rozmów telefonicznych. Dostarczana wiedza oparta jest o wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia rozmów, szkolenia i przygotowywania do pracy osób biorących udział w różnych kampaniach telefonicznych w Contact Center.Cele szkolenia:1. Nabycie umiejętności prowadzenia profesjonalnych i skutecznych rozmów telefonicznych. 2. Doskonalenie umiejętności realizowania różnych rodzajów, skutecznych rozmów telefonicznych.3. Pomoc w rozwiązywaniu problemów dot. trudnych rozmów.Dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnicy będą:• wiedzieli po czym poznać dobrą i złą rozmowę telefoniczną• potrafili określić korzyści osób prowadzących rozmowę telefoniczną• wiedzieli, co warto stosować, a czego należy unikać w rozmowach telefonicznych• znali etapy profesjonalnej rozmowy telefonicznej• wiedzieli jakie czynniki mają wpływ na skuteczność rozmowy telefonicznej• potrafili określić i stosować narzędzia wspierające prowadzenie rozmowy telefonicznej• potrafili rozwijać umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznychProgram szkolenia:I. Po czym poznać bardzo dobrą i bardzo złą rozmowę telefoniczną? 1. Na co zwracamy uwagę, podczas rozmowy telefonicznej? Co słychać w rozmowie?2. Czy mamy do czynienia z telefonicznych "efektem pierwszego wrażenia"? Co się na niego składa?II. Jakie rodzaje rozmów telefonicznych można prowadzić? 1. Czym różni się specyfika rozmów wychodzących i przychodzących?2. W jakich obszarach działania możemy wykorzystywać kontakt telefoniczny?III. Jakie korzyści mogą uzyskać osoby prowadzące rozmowę telefoniczną? 1. Jakie korzyści z rozmowy może mieć każda ze stron? Czym różni się rozmowa prywatna od biznesowej?2. Kto prowadzi rozmowę? Kto pyta ten rządzi…IV. Co warto stosować, a czego należy unikać w rozmowach telefonicznych? 1. Co się sprawdza w rozmowach telefonicznych, a co nie?2. Jak prowadzić rozmowę w sytuacjach trudnych?V. Jakie są etapy profesjonalnej rozmowy telefonicznej? 1. Jakie są etapy rozmowy telefonicznej? Czy są różne w zależności od rodzaju rozmowy?2. Czy i jakie powinny być etapy stałe? Czy jest miejsce na spontaniczność i improwizację w rozmowie?VI. Jakie czynniki mają wpływ na skuteczność rozmowy telefonicznej?1. Cel rozmowy a jej skuteczność? Jak przygotować się do rozmowy?2. Jak zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu w rozmowie? Co ma największe znaczenie - statystyka, baza danych, kompetencje i wiedza Pracowników czy szczęście?VII. Jakie narzędzia mogą wspierać prowadzenie rozmowy telefonicznej?1. Lepszy jest skrypt czy scenariusz rozmowy? 2. Jaka jest różnica i jak te narzędzia tworzyć? VIII. Jak rozwijać umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych?1. Jak uczyć się samodzielnie i jak wspierać rozwój innych zakresie prowadzenia rozmów telefonicznych? Jak dbać o własną motywację do prowadzenia rozmów?2. Jedynie Trening czyni Mistrza…?