Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Profesjonalne i skuteczne rozmowy telefoniczne

Profesjonalne i skuteczne rozmowy telefoniczne
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-11-25
Data zakończenia 2013-11-26
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2604/profesjonalne-i-skuteczne-rozmowy-telefoniczne
Email
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Szkolenie z zakresu zagadnień związanych z prowadzeniem profesjonalnych i skutecznych rozmów telefonicznych. Dostarczana wiedza oparta jest o wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia rozmów, szkolenia i przygotowywania do pracy osób biorących udział w różnych kampaniach telefonicznych w Contact Center.Cele szkolenia:1.    Nabycie umiejętności prowadzenia profesjonalnych i skutecznych rozmów telefonicznych. 2.    Doskonalenie umiejętności realizowania różnych rodzajów, skutecznych rozmów telefonicznych.3.    Pomoc w rozwiązywaniu problemów dot. trudnych rozmów.Dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnicy będą:•    wiedzieli po czym poznać dobrą i złą rozmowę telefoniczną•    potrafili określić korzyści osób prowadzących rozmowę telefoniczną•    wiedzieli, co warto stosować, a czego należy unikać w rozmowach telefonicznych•    znali etapy profesjonalnej rozmowy telefonicznej•    wiedzieli jakie czynniki mają wpływ na skuteczność rozmowy telefonicznej•    potrafili określić i stosować narzędzia wspierające prowadzenie rozmowy telefonicznej•    potrafili rozwijać umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznychProgram szkolenia:I. Po czym poznać bardzo dobrą i bardzo złą rozmowę telefoniczną? 1.    Na co zwracamy uwagę, podczas rozmowy telefonicznej? Co słychać w rozmowie?2.    Czy mamy do czynienia z telefonicznych "efektem pierwszego wrażenia"? Co się na niego składa?II. Jakie rodzaje rozmów telefonicznych można prowadzić? 1.    Czym różni się specyfika rozmów wychodzących i przychodzących?2.    W jakich obszarach działania możemy wykorzystywać kontakt telefoniczny?III. Jakie korzyści mogą uzyskać osoby prowadzące rozmowę telefoniczną? 1.    Jakie korzyści z rozmowy może mieć każda ze stron? Czym różni się rozmowa prywatna od biznesowej?2.    Kto prowadzi rozmowę? Kto pyta ten rządzi…IV. Co warto stosować, a czego należy unikać w rozmowach telefonicznych? 1.    Co się sprawdza w rozmowach telefonicznych, a co nie?2.    Jak prowadzić rozmowę w sytuacjach trudnych?V. Jakie są etapy profesjonalnej rozmowy telefonicznej? 1.    Jakie są etapy rozmowy telefonicznej? Czy są różne w zależności od rodzaju rozmowy?2.    Czy i jakie powinny być etapy stałe? Czy jest miejsce na spontaniczność i improwizację w rozmowie?VI. Jakie czynniki mają wpływ na skuteczność rozmowy telefonicznej?1.    Cel rozmowy a jej skuteczność? Jak przygotować się do rozmowy?2.    Jak zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu w rozmowie? Co ma największe znaczenie - statystyka, baza danych, kompetencje i wiedza Pracowników czy szczęście?VII.  Jakie narzędzia mogą wspierać prowadzenie rozmowy telefonicznej?1.    Lepszy jest skrypt czy scenariusz rozmowy? 2.    Jaka jest różnica i jak te narzędzia tworzyć? VIII. Jak rozwijać umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych?1.    Jak uczyć się samodzielnie i  jak wspierać rozwój innych zakresie prowadzenia rozmów telefonicznych? Jak dbać o własną motywację do prowadzenia rozmów?2.    Jedynie Trening czyni Mistrza…?