Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Profesjonalny "błyskotliwy" przedstawiciel handlowy - język zmysłów, który sprzedaje (etap 2)

Profesjonalny "błyskotliwy" przedstawiciel handlowy - język zmysłów, który sprzedaje (etap 2)
Status
Miejsce Małopolskie KRAKÓW
Data rozpoczęcia 2011-02-03
Data zakończenia 2011-02-03
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia www.szkolenia-mc.pl e-mail: maticonsulting@szkolenia-mc.pl te. 600 43 33 71 Terminy szkoleń: 1 luty 2011 - Poznań 2 luty 2011 - Katowice 3 luty 2011 - Kraków 4 luty 2011 - Warszawa
Opis
UCZESTNICY: Obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi i inni. Szkolenie dla firm oraz dla osób indywidualnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się handlem, pracują lub będą pracować z Klientami. PRACUJEMY METODAMI: warsztaty, pogadanka, ćwiczenia indywidualne i grupowe PROGRAM SZKOLENIA: 1. Dobra prezentacja w sprzedaży: - doskonalenie techniki prezentacji - wiarygodność - przekonanie Klienta do kupna - zaufanie Klienta - zwroty, jakich należy unikać 2. Nawiązywanie kontaktu z Klientem: - przekonania w sprzedaży - zmiana przekonań - koncentracja w pracy przedstawiciela handlowego - przezwyciężenie negatywnego nastawienia i negatywnych stereotypów - definiowanie profilu kandydata na klienta 3. Dopasowywanie do Klienta: - słowa „języka wzrokowego” - zwroty „wzrokowe” - słowa „języka słuchowego” - zwroty „słuchowe” - słowa języka kinestetycznego - zwroty kinestetyczne 4. Decyzja Klienta o zakupie: - elementy wpływające na decyzję o zakupie - koncentracja na emocjach - prawa wpływu na decyzje o zakupie 5. Zasady skutecznego spotkania handlowego: - etapy rozmowy handlowej - zamknięcie sprzedaży - oddalanie zastrzeżeń - co dalej po sprzedaży ? 6. Jak wykorzystać energię psychiczną w procesie sprzedaży ? - rodzaje zachować odpowiadające różnym typom energii psychicznej 7. Sposoby zwiększania skuteczności sprzedaży: - cztery kwestie decydujące o powodzeniu sprzedaży - pytania dyskwalifikujące - siedem metod skutecznego słuchania - skuteczna komunikacja, czyli wysyłanie właściwych sygnałów Cena: 280 zł Czas trwania: 8 godzin dydaktycznych Wystawiamy zaświadczenia wg wzoru MEN