Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Profesjonalny Montażysta

Profesjonalny Montażysta
Status
Miejsce Polska Zakopane
Data rozpoczęcia 2012-12-04
Data zakończenia 2012-12-07
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3279/profesjonalny-montazysta
Email
Kontakt
WITALNI-SZKOLENIA
Opis
Szkolenie dedykowane dla firm, których sprzedaż wyrobu wiąże się z jego montażem, instalacją i serwisem gwarancyjnym. Stolarka otworowa, rolety i roletki okienne, bramy, ogrodzenia, szereg materiałów budowlanych, meble, instalacje - to przykładowe dziedziny w których o sukcesie decyduje zachowanie ekip montujących i serwisantów. Treścią szkolenia jest wyposażenie uczestników w narzędzia związane z budowaniem pozytywnych relacji z inwestorem, klientem lub z  ich przedstawicielami. Dalsze polecenia firmy sprzedającej stolarkę, drzwi, bramy, rolety zależy w ogromnym stopniu nie tylko od Kadry Handlowej i doskonałego technicznie montażu oraz instalacji danego wyrobu. Ważnym czynnikiem oceny usługi i firmy sprzedającej jest również poziom profesjonalizmu w zachowaniach członków ekipy montującej. Ilość czasu spędzonego podczas montażu, zachowanie klientów, ich gry, świadomei nieświadome prowokacje, mogą wygenerować sytuacje, w których łatwo o spory, kłótniei inne trudne momenty.  Aby zapewnić polecenia i kolejne zlecenia, dobrze jest gdy nawet w obliczu najtrudniejszych sytuacji ekipy montujące potrafią zachować się profesjonalnie.Proces sprzedaży polegający wyłącznie na pozyskiwaniu nowych klientów, to jedna z najdroższych strategii handlowych. Klient " z polecenia", to klient generujący mniejsze koszty w etapie pozyskania a zatem bardziej rentowny. Dlatego warto o te polecenia zadbać również na etapie montażu.ZAGADNIENIA I. Jaka jest rola klienta w gospodarce rynkowej?Zagadnienie, które szczegółowo uświadamia uczestnikom, że tak naprawdę to klient płaci pensję a nie firma, czy “szef". Zrozumienie tego elementarnego faktu,  pozwala na zmianę zaangażowania, odpowiedzialność za pracę jak i swoje zachowanie w relacjach z klientem.II. Jak przebiega proces decyzyjny, czyli kiedy jest czas na zdobywanie poleceń do dalszych klientów?Ugruntowana wiedza dotycząca psychologicznych faz kupowania i sprzedawania. Uczestnicy po przez krótkie ćwiczenie ilustracyjne poznają proces sprzedaży. W tym obszarze szkolenia, skupiamy się głównie na etapie sprzedaży, w którym pojawiają się montażyści i serwisanci - jakie mają narzędzia i możliwości podczas wizyty u klienta, co mogą robić, aby klient w przyszłości polecał dalej firmę i sam ponownie skorzystał z jej usług. III. Jak budować pozytywne relacje z innymi?IV. Jakie są jawne i skryte motywy zachowania klientów? Konkretny moduł związany z psychologią klienta, jego zachowaniem i przede wszystkim złożonością wynikającą ze zjawiska psychologicznej góry lodowej. Jak rozpoznawać oblicza publiczne, prywatne oraz prawdziwe (rzeczywiste) motywy postępowania to m.in. pytanie na jakie odpowiada się w tej części szkoleniaV. Jak kreować dobre pierwsze wrażenie i zyskiwać zaufanie?VI. Jak kreować własnym zachowaniem pozytywny wizerunek reprezentowanej firmy?W tym momencie wyposaża się słuchaczy w praktyczne narzędzia służące do kreowania "pierwszego"wrażenia. Moduł z ćwiczeniami, ilustracjami i przede wszystkim wyjaśnieniem procesu powstawania pierwszego wrażenia i konsekwencji w przypadku braku pozytywnego wrażenia – braku zaufania.VII. Na czym polega skuteczna komunikacja?VIII. "Milczenie jest złotem" – Jak przede wszystkim słuchać i nie powiedzieć za dużo? Zagadnienie odnoszące się do odpowiedzialności w procesie komunikacji, słuchania, używania określonego języka i terminologii ułatwiającej lub zakłócającej porozumienieIX. Kryteria profesjonalnej "wizyty montażowej" – przygotowanie, przebieg, zakończenieNajistotniejsza część szkolenia – to praktyczna lista zachowań ekip montujących, co warto i czego należy unikać. Tutaj również uczestnicy dowieza się jak interpretowane są ich zachowania przez klientów.Można rzec, że to lista standardów użyteczna w każdej firmieX. Jak radzić sobie w obliczu zastrzeżeń klientów? XI. Jak opanowywać własne emocje i emocje rozmówców?XII. Jak pozytywnie zakończyć negatywne sytuacje?Wszystkie trzy zagadnienia odnoszą się trudnych sytuacji, w których pojawiają się zastrzeżenia. Aby w praktyce uczestnicy mogli być przygotowani na tego typu okoliczności, dowiadują się o tym jakie są rodzaje zastrzeżeń, bo to od ich typu zależy reakcja. Zakończyć spór z klientem "trzaśnięciem drzwiami" jest łatwo. Zakończyć spór w sposób dający szansę na współpracę to sztuka, której uczą się uczestnicy w tym momencie szkolenia.