Ogłoszenia targów i szkoleń
Profesjonalny Przedstawiciel Handlowy
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Zakopane |
Data rozpoczęcia | 2012-11-13 |
Data zakończenia | 2012-11-16 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2410/profesjonalny-przedstawiciel-handlowy |
Kontakt
Business Bridge Group Sp.z o.o.
Opis
CELE SZKOLENIA:Kołem napędowym każdej firmy jest dobry dział handlowy. Co zrobić, aby handlowiec byłskuteczny? Czy o każdego klienta trzeba walczyć za wszelką cenę? Kiedy klient przynosi firmiezyski, a kiedy już straty? Jak dotrzeć i pozyskać nowego nabywcę? Jak zaprezentować produkt lubusługę, aby potencjalny klient rozpoczął współpracę? Co zrobić, aby towar na półce był dobrzewidoczny?Podczas szkolenia poznają Państwo odpowiedzi na te i wiele innych pytań.Szkolenie dostarcza wiedzy na temat metod, technik, sposobów sprzedaży, prezentowaniaproduktów na półce, poznania osobowości kontrahenta i nawiązania z nim odpowiednich relacji,zwiększenia efektywności sprzedaży.PROGRAM SZKOLENIA:I. Sztuka sprzedawania Charakterystyka zawodu handlowca Cztery typy osobowości Hipokratesa Rozpoznawanie typów klientów i techniki ich obsługi Strategia obsługi poszczególnych typów klientówII. Produkt markowy czy masowy Czym jest marka Osobowość markiŚwiadomość istnienia marki Wartość marki – jej wiarygodnośćIII. Rola sprzedaży i marketingu w nowoczesnej firmieCykl życia produktu i jego znaczenie Analiza portfela produktów (macierz BCG)Wskaźniki relacji z klientami (macierz lojalności, POC, CPPA)Marketingowe wskaźniki sprzedażyIV. Techniki sprzedażySposób dotarcia do klienta Projektowanie oferty handlowej Planowanie rozmów handlowychTechniki wywierania wpływu Mowa ciała – komunikacja niewerbalnaElementy negocjacji Rodzaje technik sprzedażyV. Poszukiwanie klientów jako pierwszy etap procesu sprzedaży Cykl zysku Budowa lejka sprzedaży Metody poszukiwania nowych klientówVI. Pozostałe etapy procesu sprzedaży Pierwsza prezentacja Argumentacja i demonstracja Zastrzeżenia klienta Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami Zamknięcie procesu sprzedażyVII. Elementy wspierające obsługę klienta 8 sekretów ustawiania towarów na półkach Strefy ustawiania towarów Promocja sprzedażyZarządzanie celami i czasem jako pomoc w wyższej efektywnościTRENER:Wykładowca technik reklamy w Warszawskiej Szkole Zarządzania /studia licencjackie imagisterskie/, manager z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Przez kilkanaścielat związany z branżą reklamową. Doskonale znający zagadnienia marketingu, metodywprowadzenia produktu na rynek, tworzenia strategii marketingowej i organizowaniakampanii reklamowych. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu działań B2B.Zrealizował wiele kampanii mediowych, BTL-owych, promocji konsumenckich i programówlojalnościowych dla wielu renomowanych firm. Wprowadził kilkadziesiąt spółek na GiełdęPapierów Wartościowych /pierwsze publiczne emisje akcji m.in. dla: Kredyt Bank,Elekromontaż Eksport, PLI, Echo Press/Echo Investment, Mitex, GPRD, KPBP, BICK,Prochem, RAFAKO/. Koordynował działania marketingowe dla firm z branży:farmaceutycznej, FMCG, finansowej, budowlanej, turystycznej i innych. Przeprowadzaszkolenia otwarte i zamknięte z marketingu i sprzedaży, świadczy usługi consultingowe.Interesuje się szeroko rozumianym marketingiem, ekonomią i finansami.