Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Status
Miejsce Wielkopolskie Jarocin
Data rozpoczęcia 2013-06-20
Data zakończenia 2013-06-20
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia www.szkolenia-mc.pl e-mail: maticnsulting@szkolenia-mc.pl
Opis
Grupa docelowa: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego, sprzedawcy. Szkolenie prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu - sprzedaży, działach obsługi klienta, osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na szkoleniu. 1. Charakterystyka zawodu sprzedawcy - wiedza sprzedawcy nt. produktu - indywidualna rozmowa z klientem czyli gra w bingo "jeden na jednego" - prezentacja produktu - pochwały - cechy - korzyści - prezentacja pozycjonująca - "lejek sprzedaży" - identyfikacja profilu klienta 2. Cechy i predyspozycje do sprzedaży - własny plan sprzedaży - sposoby utrzymania pozytywnego nastawienia w środowisku pracy - przyciąganie uwagi klienta - unikatowe cechy handlowe - jak wykazać przewagę swojej oferty nad innymi 3. Sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem - lista kontrolna dla obserwacji samego siebie - umiejętność słuchania rozmówców - dlaczego klienci odchodzą ? 4. Kreowanie potrzeb klienta - wzbudzenie zainteresowania - wywołanie chęci zakupu 5. Sposoby prezentacji - cecha produktu - zaleta produktu - korzyść klienta - prezentacja - prezentacja handlowa z uwzględnieniem pięciu etapów procesu sprzedaży 6. Obsługa klienta jako klucz do sukcesu - idealny klient - filtr klientów niedoskonałych - przyciąganie uwagi - wywołanie chęci zakupu - zamknięcie procesu sprzedaży - zgłaszanie zastrzeżeń 7. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy -wygląd zewnętrzny punktu sprzedaży - wnętrze punktu sprzedaży - pozytywny wizerunek firmy 8. Psychologia sprzedaży – znaczenie motywacji i własnych przekonań w procesie sprzedaży - udane i nieudane wizyty u klientów - motywy zaangażowania w sprzedaż - wpływ nastawienia psychicznego sprzedawcy na wyniki sprzedaży