Ogłoszenia targów i szkoleń
Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy [EFS - woj. łódzkie]
![Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy [EFS - woj. łódzkie]](/Handlers/ImageHandler.ashx?u=/Upload/Events/szkolenie_f55d78ecac1086a5854d41c943845c7c.png)
Status | |
---|---|
Miejsce | Łódzkie ŁÓDŹ |
Data rozpoczęcia | 2011-03-23 |
Data zakończenia | 2011-03-25 |
www | http://www.szkolenia-mc.pl |
maticonsulting@szkolenia-mc.pl |
Kontakt
Mati Consulting szkolenia
www.szkolenia-mc.pl
tel. 600 43 33 71
maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Cena za szkolenie 3-dniowe:
336,15 zł mikro i małe przedsiębiorstwa
504,22 zł średnie przedsiębiorstwa
Opis
1. Charakterystyka zawodu sprzedawcy
- wiedza sprzedawcy nt. produktu
- indywidualna rozmowa z klientem czyli gra w bingo "jeden na jednego"
- prezentacja produktu - pochwały - cechy - korzyści
- prezentacja pozycjonująca
- "lejek sprzedaży"
- identyfikacja profilu klienta
2. Cechy i predyspozycje do sprzedaży
- własny plan sprzedaży
- sposoby utrzymania pozytywnego nastawienia w środowisku pracy
- przyciąganie uwagi klienta
- unikatowe cechy handlowe
- jak wykazać przewagę swojej oferty nad innymi
3. Sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem
- lista kontrolna dla obserwacji samego siebie
- umiejętność słuchania rozmówców
- dlaczego klienci odchodzą ?
4. Kreowanie potrzeb klienta
- wzbudzenie zainteresowania
- wywołanie chęci zakupu
5. Sposoby prezentacji
- cecha produktu - zaleta produktu - korzyść klienta
- prezentacja
- prezentacja handlowa z uwzględnieniem pięciu etapów procesu sprzedaży
6. Obsługa klienta jako klucz do sukcesu
- idealny klient
- filtr klientów niedoskonałych
- przyciąganie uwagi
- wywołanie chęci zakupu
- zamknięcie procesu sprzedaży
- zgłaszanie zastrzeżeń
7. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
-wygląd zewnętrzny punktu sprzedaży
- wnętrze punktu sprzedaży
- pozytywny wizerunek firmy
8. Psychologia sprzedaży – znaczenie motywacji i własnych przekonań w procesie sprzedaży
- udane i nieudane wizyty u klientów
- motywy zaangażowania w sprzedaż
- wpływ nastawienia psychicznego sprzedawcy na wyniki sprzedaży
Warunki udziału w szkoleniu:
1. Beneficjenci naszego projektu to mikro mali i średni przedsiębiorcy (firmy z Łodzi i województwa łódzkiego), pracownicy zatrudnieni na umowę o prace, samozatrudnieni i właściciele.
2. Wysokość opłaty za szkolenie jest uwarunkowana od liczebności grupy i wielkości firmy (70% dofinansowania ceny szkolenia dla średnich firm, 80% dla mikro i małych przedsiębiorców)
3. Liczebność grup od 8 osób
4. Firmy kierujące swoich pracowników na szkolenie powinny poza wypełnionymi formularzami zgłoszeniowymi przedstawić również KRS i/lub wpis do ewidencji gospodarczej (sprawozdania finansowe za 3 ostatnie lata obrotowe do wglądu tylko w przypadku średnich przedsiębiorstw).
5. Firmy kierujące swoich pracowników nie powinny mieć 25% i większego udziału kapitału zagranicznego, skarbu państwa, czy innych np. dużych firm.
6. Umowy szkoleniowe podpisywane są z firmami delegującymi swoich pracowników (więc opłata za szkolenie powinna zostać uiszczona z konta firmowego na konto projektu).