Ogłoszenia targów i szkoleń
Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2011-10-05 |
Data zakończenia | 2011-10-05 |
www | http://www.szkolenia-mc.pl |
maticonsulting@szkolenia-mc.pl |
Kontakt
Mati Consulting szkolenia
www.szkolenia-mc.pl
tel. 600 43 33 71
maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Cena za szkolenie: 840 zł/os brutto
Zgłoś 2 osoby – trzecia osoba gratis
Opis
Konkurencja na rynku sprawia, że przedsiębiorstwa podejmują szczególne wysiłki zmierzające do utrzymania posiadanych klientów.
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i kształcenie umiejętności niezbędnych do przeprowadzenia promocji oraz stworzenia i wdrożenia programu lojalnościowego.
Szkolenie ma charakter warsztatowo - dyskusyjny i prowadzone będzie w formie wykładu oraz dyskusji.
Czas trwania: 5 godz. wykład + 1 godz. dyskusja (6 godz.)
Skrócony opis szkolenia:
I. Promocja sprzedaży
- rodzaje i zastosowanie /konkursy, loterie, upusty cenowe, premia od zakupu, testowanie produktu, promocje konsumenckie/
- wsparcie sprzedaży w punktach handlowych /materiały POS – rodzaje i ich charakterystyka/
- ważne aspekty prawne na jakie należy zwrócić uwagę planując promocję
- obowiązki organizatora
II. Programy lojalnościowe
- budowanie lojalności: proces czy zadanie?
- narzędzia budowania lojalności na rynku B2B i B2C /CRM, CMR, CEM, ERM, CIS/
- wskaźniki relacji z klientem
- model tworzenia programu lojalnościowego
- ustalanie celów
- opracowanie strategii komunikowania
- kryteria doboru danych do bazy
- określenie zestawu korzyści
- oszacowanie budżetu
- strategia wdrażania programu
- ważne aspekty prawne na jakie należy zwrócić uwagę planując program lojalnościowy
III. Dyskusja