Ogłoszenia targów i szkoleń
Prospecting i networking w B2B - NTBC
Status | |
---|---|
Miejsce | Łódzkie Łódź |
Data rozpoczęcia | 2011-06-07 |
Data zakończenia | 2011-06-08 |
www | http://www.ntbc.pl |
szkolenia@ntbc.pl |
Kontakt
New Trend Business Consulting Sp. z o.o.
“Centrum Biurowe Targowa 35”
ul. Dowborczyków 30/34, 90-019 Łódź
Dział Szkoleń:
tel.: 42 298 09 61
Opis
Program rozwoju umiejętności – szkolenie otwarte
Badania pokazują, że czas poświęcony na networking i przygotowanie się do procesu sprzedaży, czyli między innymi prospecting zwiększa siedmiokrotnie skuteczność działań handlowca pracującego w obszarze B2B. Dlaczego zatem osoby odpowiedzialne za sprzedaż poświęcają na te działania tak mało czasu, lub w ogóle je pomijają?
Przyczyn jest wiele: pogoń za wynikiem rozumianym jako obrót, presja przełożonych, wykonywanie zawodu handlowca z braku ciekawszej alternatywy itd.. A może jedną z przyczyn jest brak umiejętności zastosowania prospectingu i networkingu na co dzień?
Jeśli należą Państwo do grupy handlowców, którym zależy na generowaniu stałych, wysokich wyników sprzedażowych i pozyskaniu skutecznego narzędzia – zapraszamy na szkolenie.
My wiemy „jak” i chętnie podzielimy się tą wiedzą i umiejętnościami z Państwem podczas naszego szkolenia.
Jesteśmy po to, aby nauczyć Państwa wykorzystywania prospectingu i networkingu w realizacji celów sprzedażowych.
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie otwarte, przeznaczone dla:
Doradców handlowych,
Przedstawicieli handlowych,
Pracowników działów telemarketingu.
Szefowie działów sprzedaży także są mile widziani...
Szkolenia odbywają się w sali konferencyjnej naszej firmy New Trend Business Consulting, przy ul. Dowborczyków 30/34 w Lodzi.
Pracujemy w grupie maksimum do 10 uczestników, metodą warsztatową 3T (Teoria/Trening/Tabela).
Program szkolenia
DZIEŃ I
PROSPECTING
Przygotowanie w procesie prospectingu
• Stawianie celów: cele organizacji i własne
• Nadawanie priorytetów działaniom
• Budowanie profile prospecta
• Ocena potencjału, możliwości oraz zasobów Klienta pod kątem zakupu
• Wypracowanie strategii kontaktu
• Przygotowanie szablonów dokumentacji procesu
• Ustalenie wskaźnika “trafień”
Praca telefonem
• Ustalanie celu kontaktu
• Techniki “cold calls”
• Efektywne wyrażenia i komunikaty
• Radzenie sobie ze „strażnikami wrót”
• Techniki przekonywania prospektów do spotkania
• Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
• Zarządzanie kontaktem po telefonie
Wywieranie wpływu na Klienta w kontakcie prospectingowym
• Pozyskiwanie zainteresowania
• Praca na korzyściach własnej oferty
• Radzenie sobie z porównaniami z konkurencją
• Pozyskiwanie ze strony Klienta zgody na kolejne kroki
• Techniki dynamizowania działań
DZIEŃ II
Networking
• Ustalanie celów networkingowych
• Budowanie bazy kontaktów – dobór klucza,
• Wypracowanie strategii kontaktowania się
• Podejmowanie aktywności networkingowej
• Zasady działania techniką networkingu
• Etyka w korzystaniu z networkingu
• Tworzenie raportów i dokumentacji
Ocena efektywności działań networkingowych i prospectingowych
• Metody i narzędzia oceny skuteczności
• Analiza “straconych” przypadków
• Planowanie działań naprawczych
Prowadząca:
Małgorzata Piasecka – Senior Trener
i Konsultant, Coach w firmie NTBC.
Ekspert w dziedzinie sprzedaży i szkoleń: zarządzała działami sprzedaży, przeprowadziła ponad 1500 godzin treningów i coachingów handlowych. Opracowała i dostarczyła programy szkoleniowe dla wielu firm działających w B2B (branża techniczna).
Wdrożyła w kilku działach handlowych system pracy z zastosowaniem prospectingu.
Pracuje metodą warsztatową, symulacji, scenek z kamerą video.