Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

PRZWÓDZTWO - LEADERSHIP

PRZWÓDZTWO - LEADERSHIP
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-03-01
Data zakończenia 2012-03-02
www http://www.wikconsulting.pl
Email szkolenia@wikconsulting.pl
Kontakt
tel. 509 66 77 98
Opis
Cele szkolenia: • Rozwój kompetencji i umiejętności przywódczych niezbędnych do skutecznego i świadomego zarządzania zespołem. Adresaci: • Kadra zarządzająca wszystkich szczebli – dyrektorzy, kierownicy, liderzy zespołów Metody szkolenia: • wykład wspierany prezentacjami Power Point • ćwiczenia • studia przypadków • dyskusje • analiza sytuacji • testy Korzyści dla uczestników: • Uczestnicy pozyskają na szkoleniu wiedzę o zasadach funkcjonowania przywództwa (leadership). • Dowiedzą się, jakie są podstawowe zadania, role, funkcje i obowiązki menedżera.. • Poznają korzyści, jakie odnoszą menedżerowie wykorzystujący przywództwo do zarządzania organizacją i zespołem. • Nauczą się wykorzystywać leadership w swojej pracy PROGRAM: 1. Kim jest lider? • pomaga grupie w podejmowaniu decyzji • rozstrzyga konflikty • motywuje członków grupy • reprezentuje grupę • zdobywa zaufanie • rozumie innych ludzi 2. Style kierowania i ich wpływ na zespół • Style kierowania • Typy pracowników • Kierowanie sytuacyjne 3. Zarządzanie zespołem • Role zespołowe i ich znaczenie dla zespołu • Fazy rozwoju zespołów 4. Podstawowe obowiązki menedżera • Wytyczanie celów – SMART • Organizacja – KOORDYNACJA • Motywacja – POPRZEZ ZNAJOMOŚĆ POTRZEB • Rozwijanie ludzi – WIZJA PRZYSZŁOŚCI I CELE • Komunikacja – OTWARTOŚĆ • Ocena i analiza – WNIOSKI NA PRZYSZŁOŚĆ 5. Rozwiązywanie problemów • Kiedy mamy do czynienia z problemem? • Etapy rozwiązywania problemów 6. Delegowania zadań a wydawanie poleceń • Kiedy delegujemy zadania • Korzyści delegowania • Zasady delegowania zadań • Etapy delegowania zadań • Poziomy delegowania zadań • Struktura rozmowy delegującej zadania • Kiedy wydajemy polecenia • Zasady wydawania poleceń • Prowadzenie rozmowy 7. Motywowanie • Rola menedżera • Znaczenie środowiska pracy • Wpływ grupy • Czynniki pozafinansowe 8. Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej • Czym jest informacja zwrotna? • Zasady udzielania informacji zwrotnej • Zadania informacji zwrotnej • Struktura feedbacku