Ogłoszenia targów i szkoleń
Przywodztwo - Leadership
Status | |
---|---|
Miejsce | Podkarpackie Nowy Sącz |
Data rozpoczęcia | 2013-04-27 |
Data zakończenia | 2012-04-28 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2607/przywodztwo-leadership |
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Cele szkolenia:Rozwój kompetencji i umiejętności przywódczych niezbędnych do skutecznego i świadomego zarządzania zespołem.Korzyści:• Uczestnicy pozyskają na szkoleniu wiedzę o zasadach funkcjonowania przywództwa (leadership).• Dowiedzą się, jakie są podstawowe zadania, role, funkcje i obowiązki menedżera..• Poznają korzyści, jakie odnoszą menedżerowie wykorzystujący przywództwo do zarządzania organizacją i zespołem.• Nauczą się wykorzystywać leadership w swojej pracyProgram szkolenia:1. Kim jest lider?• pomaga grupie w podejmowaniu decyzji • rozstrzyga konflikty • motywuje członków grupy• reprezentuje grupę• zdobywa zaufanie• rozumie innych ludzi2. Style kierowania i ich wpływ na zespół • Style kierowania• Typy pracowników• Kierowanie sytuacyjne3. Zarządzanie zespołem• Role zespołowe i ich znaczenie dla zespołu• Fazy rozwoju zespołów4. Podstawowe obowiązki menedżera• Wytyczanie celów – SMART• Organizacja – KOORDYNACJA• Motywacja – POPRZEZ ZNAJOMOŚĆ POTRZEB• Rozwijanie ludzi – WIZJA PRZYSZŁOŚCI I CELE• Komunikacja – OTWARTOŚĆ• Ocena i analiza – WNIOSKI NA PRZYSZŁOŚĆ5. Rozwiązywanie problemów• Kiedy mamy do czynienia z problemem?• Etapy rozwiązywania problemów6. Delegowania zadań a wydawanie poleceń• Kiedy delegujemy zadania• Korzyści delegowania• Zasady delegowania zadań• Etapy delegowania zadań• Poziomy delegowania zadań• Struktura rozmowy delegującej zadania• Kiedy wydajemy polecenia• Zasady wydawania poleceń• Prowadzenie rozmowy7. Motywowanie• Rola menedżera • Znaczenie środowiska pracy• Wpływ grupy• Czynniki pozafinansowe 8. Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej• Czym jest informacja zwrotna?• Zasady udzielania informacji zwrotnej• Zadania informacji zwrotnej• Struktura feedbacku