Ogłoszenia targów i szkoleń
Psychologia lidera
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Oddział Kraków, ul. Mogilska 65, budynek M65 Meduza. |
Data rozpoczęcia | 2012-12-03 |
Data zakończenia | 2012-12-04 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3890/psychologia-lidera |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
CELE SZKOLENIA:Prezentacja i nauka nowoczesnych technik i koncepcji zarządzania zespołemPodniesienie i wzmocnienie osobistych kompetencji liderówŚwiadome wykorzystanie psychologicznych narzędzi niezbędnych w kierowaniu zespołemPodniesienie umiejętności motywacji i automotywacjiPrezentacja i doskonalenie metod i technik rekrutacji oraz osobistego rozwoju w organizacjiNauka radzenia sobie z emocjami w pracy, podniesienie umiejętności komunikacji i zarządzania sobą w czasieKORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:Autodiagnoza własnego stylu kierowaniaUruchomienie naturalnego potencjału i możliwości osobistych w zarządzaniu sobą i zespołemWyznaczenie osobistej ścieżki rozwoju i działania będącej wyznacznikiem naturalnego autorytetu lideraZwiększenie skuteczności w kierowaniu zespołem oraz efektywności osobistej uczestników szkoleniaUsprawnienie komunikacji wewnętrznej, poprawa efektywności realizacji poleceń, zadań i celów zespołuDoskonalenie metod motywowania siebie i podwładnychPoznanie skutecznych metod rekrutacji i doboru członków zespołu oraz podniesienia ich lojalności i poczucia wspólnoty z organizacjąPodniesienie umiejętności redukcji negatywnych skutków stresu i napięcia, wyznaczenie i uporządkowanie celów i priorytetów zawodowychProgram szkoleniaI. PROFESJONALNE ZARZĄDZANIEKoncepcje zarządzania oraz ich praktyczne zastosowanieTechniki i umiejętności skutecznego lideraII. KOMPETENCJE LIDERAZnaczenie zasobów osobistych w kierowaniu zespołem, analiza swoich mocnych i słabych stronStyle kierowania – autodiagnozaJak i po co rozwijać kompetencje menedżerskiePo czym rozpoznać skutecznego szefaIII. ZBIÓR TECHNIK I NARZĘDZI PSYCHOLOGICZNYCH SZEFASzef słucha i rozumie – pytania, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanieSzef odmawia i stawia granice – "zdarta płyta", algorytmy działania, asertywnośćSzef krytykuje – nie poucza, nie daje dobrych rad, w zamian – udziela informacji zwrotnejSzef odmawia – sztuka mówienia "nie"Trudne decyzje – jak komunikować decyzje o zwolnieniu, awansie, zmianieIV. MOTYWACJA – METODY I TECHNIKIJak skutecznie motywować siebie i innychNagradzanie – sposoby doceniania podwładnychDelegowanie uprawnień i zadań jako ważny element systemu motywacjiKaranie – możliwości, sposoby, znaczenie kary oraz jej konsekwencjeV. SKUTECZNA REKRUTACJASposoby na zatrudnienie i zatrzymanie dobrego pracownikaCo jest najważniejsze w rekrutacji – metody przygotowania, przebiegu i możliwości procesu rekrutacjiPodstawowe błędy rekrutacjiVI. EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA SZEFAZarządzanie sobą w czasie – metody, techniki i obszary planowania, ustalania celów i priorytetówAsertywna komunikacja – jak uzyskać i utrzymać szacunek do siebie i innychPsychologia samooceny – metody i możliwościAnaliza potrzeb i ograniczeńStres – sposoby na wykorzystanie pozytywnej siły stresu, metody ograniczenia jego negatywnych skutkówWybrane techniki relaksacji.