Ogłoszenia targów i szkoleń
Psychologia w pracy kontrolera
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-12-11 |
Data zakończenia | 2012-12-11 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3538/psychologia-w-pracy-kontrolera |
Kontakt
SYNTEZA [Szkolenia-Konsulting]
Opis
Czas trwania: 2 dni [2 x 7 godzin dydaktycznych] początek zajęć o godz. 9.30Zgłoszenia przyjmujemy do wyczerpania wolnych miejscTermin szkolenia w wersji otwartej: zostanie ustalony po zebraniu odpowiedniej ilości zgłoszeńTermin zajęć ustalony będzie po zebraniu zgłoszeń w ilości wystarczającej na pokrycie kosztów szkolenia [najczęściej ilość ta wynosi ok. 10 osób].O ustalonym terminie powiadomieni będą wszyscy, którzy zasygnalizowali swą chęć udziału w zajęciach i przesłali wypełnioną kartę zgłoszeniowąInformacja o ustaleniu terminu przesłana będzie do zainteresowanych nie później niż na 30 dni przed rozpoczęciem szkolenia.Wszystkie zgłoszenia nadesłane przed wyznaczeniem terminu, premiowane będą rabatem w wysokości 100 PLN na każdą zgłoszoną osobę.Miejsce: Katowice - Hotel QUBUS **** PrestigeUWAGA: Na zlecenie istnieje możliwość organizacji zajęć np. w siedzibie firmy/instytucji zlecającej.PROGRAM1. Rozpoczęcie szkoleniaPrzedstawienie się trenera i UczestnikówOkreślenie metod pracy na zajęciach i zawarcie kontraktu z grupąIntegracja sprzyjająca efektywnej pracy na zajęciach2. Psychologia w pracy kontroleraWprowadzenie w tematykę zajęć - działanie mechanizmów psychologicznychStereotypy i uprzedzenia - korzyści, jakie daje rewidentowi świadomość istnienia zagrożeń wynikających z pochopnego wnioskowaniaNaturalne reakcje człowieka w różnych sytuacjach interpersonalnychManipulacja i sposoby przeciwdziałania jej3. Komunikacja, czyli skuteczne porozumiewanie sięAktywne słuchanie - sprzymierzeniec pracownika kontroliUmiejętność zadawania pytań a ilość i jakość uzyskiwanych informacji Mowa ciała - źródło dodatkowych sygnałów i wątpliwościZakłócenia w komunikacji i metody ich eliminowania4. Sztuka prowadzenia rozmów [wiedza, umiejętności, postawa]Budowanie relacji przy ograniczeniach czasowychTypologia zachowań ludzkich i jej zastosowanie w pracy kontroleraStyl prowadzenia rozmowy a spodziewany rezultatJak ułatwić sobie trudną rozmowę? [diagnoza przyczyn i strategie postępowania]5. Symulacje trudnych rozmów - rejestracja kamerą wideo Przygotowanie i prowadzenie rozmów [ćwiczenia w parach]Analiza poszczególnych scenek pod kątem praktycznym: --- Samoocena --- Informacje zwrotne od Uczestników szkolenia --- Podsumowanie trenera prowadzącego zajęciaTrudne sytuacje i sposoby ich rozwiązywania [wskazówki do zastosowania w konkretnych przypadkach6. Profesjonalizm i scenariusze działańCechy szczególnie przydatne w pracy kontroleraSłabe strony i ich redukcja na drodze do profesjonalizmuDefinicja scenariusza i jego zastosowanie w pracy działu kontroliStworzenie scenariusza/schematu rozmowy w trakcie kontroli [w oparciu o zdobytą wiedzę i przeprowadzone symulacje]7. Wyniki kontroli i ich wpływ na postrzeganie kontroleraSyndrom bycia \"między młotem a kowadłem\"Kontroler - szpieg, policjant czy człowiek ograniczający możliwość powstawania nieprawidłowości\"Po czyjej jestem stronie?\" - świadomość pełnionej roli 8. Panowanie nad emocjami i ich wpływ na funkcjonowanie zawodoweMotywowanie siebie do działaniaKształtowanie poczucia własnej wartościKonstruktywne pokonywanie trudnościRadzenie sobie ze stresem9. Podsumowanie zajęć i zakończenie szkoleniaOdpowiedzi na końcowe pytania uczestników/konsultacje indywidualneAnkieta ewaluacyjnaKoszt uczestnictwa w wersji "otwartej" zajęć: 795 zł / osobę (netto)UWAGA! Promocja "Pierwsi płacą mniej"Koszt wynosi tylko: 695 zł / osobę przy zgłoszeniu dokonanym przed ustaleniem terminu zajęć