Ogłoszenia targów i szkoleń
Public relations - czyli jak kreować wizerunek firmy na zmieniającym się rynku
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT. |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3040/public-relations-czyli-jak-kreowac-wizerunek-firmy-na-zmieniajacym-sie-rynku |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Cel szkoleniaPoznanie nowych technik z zakresu public relationsZapoznanie z zasadami tworzenia strategii i koncepcji działań taktycznych public relationsUzyskanie umiejętności współpracy z prasą i zachowania przed kamerąZapoznanie z najnowszymi koncepcjami tworzenia procedur kryzysowychProgram szkolenia1. TWORZENIE STRATEGII I PROGRAMU PUBLIC RELATIONS Strategiczne założenia działań public relations Zasady tworzenia programu działań wizerunkowych Metody badań wizerunku firmy a decyzje w zakresie treści public relations Wycena podejmowanych działań i metody doboru budżetu Ocena skuteczności i efektywności programu System identyfikacji wizualnej firmy - elementy, wdrożenie, zastrzeżenie Ćwiczenia praktyczne z doboru technik PR dla wybranych przedsięwzięć 2. TECHNIKI KREOWANIA WIZERUNKU FIRMY Z UWZGLĘDNIENIEM NOWYCH MEDIÓW Media relations - nowe koncepcje współpracy z prasą Nowe formy informacji prasowej Wykorzystanie Internetu w kontaktach z prasą Techniki przekazywania tekstu mikrofonowego VNR - nowa technika przekazywania przez firmy obrazu programom telewizyjnym Zasady sporządzania różnych form informacji prasowej Ćwiczenia praktyczne ze sporządzania różnych form informacji dla prasy Organizacja konferencji prasowej Briefing prasowy i przyjęcie prasowe Praktyczne uwagi na temat komunikowania się z prasą Wykorzystanie postanowień prawa prasowego Zasady przeprowadzania wywiadu prasowego, w tym w sytuacjach trudnych Wywiad telewizyjny Zasady występowania przed kamerą w różnych sytuacjach Techniki retoryczne odpowiedzi na trudne pytania dziennikarzy Ćwiczenia praktyczne z kamerą i mikrofonem - trening medialny (dla chętnych) Nowe tendencje w zakresie wydawnictw firmowych Praktyczne uwagi na temat struktury i formy broszur firmowych Sprawozdanie z działalności i raport roczny - przygotowanie Harmonogram przedsięwzięć przy organizacji imprez firmowych Obchody jubileuszowe i dzień otwarty w firmie, seminarium dla klientów Wybór koncepcji sponsoringu i zawieranie umów sponsorskich Nowe koncepcje działań z zakresu Internet public relations Web 2.0 a public relations w Internecie 3. PRZYGOTOWANIE PROCEDUR ZARZADZANIA SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ Obrona wizerunku firmy w sytuacji kryzysowej Przygotowanie firmy do kryzysu Tworzenie zespołu kryzysowego Zasady sporządzania książki kryzysowej i wdrażania procedur Współpraca z prasą krajową i zagraniczną w kryzysie Prowadzenie kryzysowej komunikacji wewnętrznej Analiza podstawowych błędów popełnianych przez firmy w kryzysie Wykorzystanie nowych mediów w kryzysie Ćwiczenia praktyczne - symulacja sytuacji kryzysowych i ich rozwiązywanie4. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA Nowe techniki wewnętrznych działań public relations Integrowanie pracowników z firmą Prowadzenie relacji inwestorskich