Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

PUBLIC RELATIONS – warsztaty dla kadry menedżerskiej

PUBLIC RELATIONS – warsztaty dla kadry menedżerskiej
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2014-05-29
Data zakończenia 2014-05-30
www http://www.ibc.edu.pl
Email ibc@ibcentrum.pl
Kontakt
Centrum IB Sp. z o.o. tel.12 634 32 50 fax.: 12 632 80 75 http://www.ibc.edu.pl e-mail: ibc@ibcentrum.pl
Opis
PUBLIC RELATIONS – warsztaty dla kadry menedżerskiej Profil uczestnika szkolenia Specjaliści PR, specjaliści ds. reklamy i marketingu, rzecznicy prasowi firm i urzędów oraz wszystkie osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz. Cel szkolenia Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z najważniejszymi aspektami kreowania tożsamości i tworzenia wizerunku firmy. Uczestnicy szkolenia zyskają wiedzę niezbędną do przygotowania strategii PR firmy, zostaną uwrażliwieni na rolę kreowania pozytywnego wizerunku w odniesieniu do pracowników, co przekładać się będzie na kontakty zewnętrze firmy. Program szkolenia: 1. Public Relations, a marketing • Pojęcie marketingu • Definicja Public Relations • Mylenie PR z marketingiem • Uwarunkowania PR, przyczyny narodzin i wykorzystania w zarządzaniu 2. PR jako narzędzie do komunikacji z otoczeniem • Co to jest otoczenie organizacji lub jednostki i jej wizerunek • Podstawowe obszary PR • Tożsamość , reputacja , wizerunek • Elementy budowania dobrych stosunków z otoczeniem 3. Cele PR w komunikacji z otoczeniem • Cele PR w komunikacji z klientami • Cele PR w komunikacji z otoczeniem rządowym • Cele PR w komunikacji z pracownikami • Cele PR w komunikacji z innymi elementami otoczenia 4. Narzędzia PR • Komunikacja wewnętrzna – wewnętrzny PR, • Audyt komunikacyjny, • Media relations, • Lobbing 5. Fory PR • Organizacja eventów • Sponsoring • Rzecznik prasowy • Inne formy PR 6. Czarny PR • Negatywna kampania wyborcza • Czarny PR a etyka • Skutki czarnego PR dla przedsiębiorstwa 7. E-PR • Internet jako medium w PR • Narzędzia E-PR • Cele E-PR 8. Zarzadzanie PR • Pojęcie zarządzania PR • Kwalifikacja i kompetencje pracowników PR • Zadania i pozycja działu PR w firmie • Dobór pracowników i środków Forma prowadzenia zajęć: Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem metod takich jak: wykład, warsztaty, prezentacja multimedialna, studium przypadku (case study), ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, dyskusje. Termin szkolenia: 29 -30.05.2014r. Czas trwania: 12 godz. (2 dni x 6 godz.) Koszt: osoby indywidualne: 296 zł (netto) osoby delegowane z firm: 380 zł (netto) studenci: 190 zł (netto) Możliwość wpłaty w ratach. Miejsce szkolenia: Centrum IB Sp. z o.o., ul. Św. Filipa 7/8, 31-150 Kraków Kurs kończy się otrzymaniem zaświadczenia MEN oraz certyfikatu ukończenia kursu. Więcej informacji na temat organizowanych szkoleń znajdą Państwo na Naszej stronie internetowej ibc.edu.pl. Informacje i zapisy: Centrum IB Sp. z o.o. tel.12 634 32 50 fax.: 12 632 80 75 http://www.ibc.edu.pl e-mail: ibc@ibcentrum.pl