Ogłoszenia targów i szkoleń
Public Relations w praktyce
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2013-03-11 |
Data zakończenia | 2013-03-12 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/527-public-relations-w-praktyce.html |
biuro3@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Adresat szkolenia
Szkolenie dedykowane jest dla pracowników działów Public Relations, komunikacji, sprzedaży i marketingu, dziennikarzy oraz rzeczników prasowych. Szkolenie obejmuje najważniejsze zagadnienia związane z codzienną pracą w dziedzinie PR, a narzędziowe materiały szkoleniowe to gotowe do natychmiastowego wykorzystania szablony i przydatne wskazówki.
Program szkolenia
1. Laboratoruim brandingu
- analiza marki pod kątem PR
- Unique PR Proposition - targetowanie unikalnych cech PR
- spójność strategii sprzedaży, marketingu i PR
+ ćwiczenie praktyczne
2. PR Building
- elementu profesjonalnego modelu strategii PR,
- budowa dedykowanego programu strategicznego,
- podstawy budżetowania działań PR
- analiza efektywności działań PR
- skuteczny i nisko kosztowy PR
+ ćwiczenie praktyczne
3. e-PR
- Public Relatins w Social Media
- e-promocja
- kanały dystrybucji oraz produkcja treści PR
+ ćwiczenie praktyczne
4. Planowanie i zarządzanie eventem
- tworzenie agendy pod kątem PR
- budowanie wiarygodności i osobowości firmy podczas eventu
- technika relacji biznesowych
+ ćwiczenie praktyczne
5. PR wewnętrzny
- narzędzia wewnętrznego PR
- przekaz, forma, treść
- budowanie marki i zespołu poprze PR
+ ćwiczenie praktyczne
6. Kontakty z mediami
- jak przyciągać uwagę mediów,
- jak bez kosztowo skłonić media do publikacji informacji na temat naszej firmy
- forma i treść informacji PR adresowanych do mediów
+ ćwiczenie praktyczne
7. PR Copywriting
- przegląd najczęściej popełnianych błędów,
- dekalog zasad redakcji tekstów PR,
- redakcja informacji prasowych
- redakcja klasycznych tekstów PR
+ ćwiczenie praktyczne
Forma szkolenia
Dwudniowe szkolenie z Public Relations to zaawansowany kurs praktycznej wiedzy dopasowany do profilu zawodowego Uczestników. Warsztatowy charakter szkolenia, autorskie ćwiczenia oraz case studies z realnych sytuacji biznesowych sprawiają, że zdobywanie konkretnych umiejętności przebiega bardzo szybko.
Trener
Od 2010 roku związany z wydawnictwem Forum Press, gdzie pełni funkcję redaktora naczelnego jednego z najpopularniejszych magazynów z branży motoryzacyjnej.
Napisał dziesiątki opublikowanych reklam, haseł i sloganów promocyjnych, artykułów tradycyjnych i sponsorowanych, tekstów SEO, stworzył wiele całościowych projektów tekstowych www, pisał scenariusze i werbalizował eventy ATL, dodatkowo przeprowadził sporo wywiadów z czołowymi postaciami polskiego biznesu.
Copywritingiem zajmuje się zawodowo od 6 lat – przez ten czas zrealizował mnóstwo projektów m.in. dla wydawnictwa Forum, Czasopisma Controlling, Hoteli: NH, Aquarius SPA, Sand Spa i Clarion Grand, Studio Kern, Salon Urody Inspiracja, ACCA Polska, Gifts journal, Adlabs, Futurebiotics.
Zdobywał doświadczenie w poznańskim oddziale TVN 24.
Swój warsztat copywriterski aktywnie wykorzystywał w środowisku biznesowym: w branży hotelarskiej, wydawniczej i dziennikarskiej. Zajmował stanowisko specjalisty do spraw marketingu korporacyjnego w hotelach.
Dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu prowadzi interesujące szkolenia, podczas których w ciekawy sposób przekazuje wiedzę, a uczestnicy czują, że „prowadzący” jest prawdziwym praktykiem.
Na co dzień zajmuje się wszystkim o czym można interesująco pisać. W międzyczasie czyta i gra w koszykówkę.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 390 zł (+ 23% VAT).
W cenę wliczone są:
Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
Bogate materiały szkoleniowe
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikat ukończenia szkolenia
Miejsce
Miejsce szkolenia:
Pracownia Kompetencji
Opis
Wygodna sala szkoleniowa w samym centrum Warszawy, bardzo dobre obiady.