Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Raportowanie i analiza danych w call center 28-29.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY

Raportowanie i analiza danych w call center 28-29.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2012-09-17
Data zakończenia 2012-09-18
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/6339/raportowanie-i-analiza-danych-w-call-center-28-29112013-szkolenia-otwarte-warszawa-hillway
Email
Kontakt
HILLWAY Training & Consulting Sp. J.
Opis
Zobacz szczegółowy opis szkolenia, cele, korzyści i promocje:http://www.hillway.pl/raportowanie-i-analiza-danych-w-call-center-szkolenie-otwarte/Jednym z najważniejszych elementów pracy każdego menadżera call center jest analiza raportów i wskaźników operacyjnych. Odpowiedni system raportowania, a w szczególności właściwa analiza posiadanych danych może przyczynić się do sukcesu całej organizacji, a w szczególności do optymalizacji zasobów, kosztów oraz poprawy jakości obsługi klienta.