Ogłoszenia targów i szkoleń
Redagowanie stron internetowych
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2014-04-11 |
Data zakończenia | 2014-04-11 |
www | http://www.fsd.edu.pl/ai1ec_event/redagowanie-stron-internetowych-2/ |
szkolenia@fsd.edu.pl |
Kontakt
Fundacja na rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego
ul. Nowy Świat 69, Warszawa
tel. 605 226 444
http://www.fsd.edu.pl
Opis
Fundacja na rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego zaprasza na szkolenie "Redagowanie stron internetowych", którego celem jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy, dotyczącej sposobów przygotowywania wartościowych materiałów dedykowanych do internetu. Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się publikacjami informacji i tekstów w internecie. Szkolenie odbędzie się 11 kwietnia 2014 w Warszawie. Udział w zajęciach jest płatny.
Redagowanie stron internetowych
WARSZAWA, 11 kwietnia 2014
KOSZT: 690 zł
TRENER: Dominik Uhlig
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy, dotyczącej sposobów przygotowywania wartościowych materiałów, które są zarazem interesujące dla odbiorów treści. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu:
możliwości poszerzenia zasobów źródeł informacji,
tworzenia i redagowania tekstów dedykowanych na strony internetowe i portale społecznościowe,
tworzenia tekstów pod kątem odbiorcy,
dystrybucji i promowania treści w portalach społecznościowych i na urządzeniach mobilnych.
Warsztaty poprowadzi Dominik Uhlig, wydawca Wyborcza.pl (serwisu internetowego „Gazety Wyborczej"), w której dba m.in. o promowanie w internecie treści „Gazety" oraz o obecność „Gazety” w mediach społecznościowych.
Program:
1. Podstawowe zasady tworzenia informacji w internecie: jak zbudować tekst, który ktoś zechce przeczytać.
2. Jak konstruować tytuł, lead? Co jest ważne w treści?
3. Praca z tekstem, tworzenie i rozbudowywanie informacji, dodawanie elementów, które sprawią, że tekst będzie atrakcyjny – ćwiczenia
4. Jak szukać, żeby znaleźć ciekawą informację, na co zwracać uwagę, kiedy cieszymy się, że mamy newsa.
5. Jak legalnie i za darmo zilustrować tekst dobrym zdjęciem?
6. Jak żyć z dziennikarzami – jak ich nie zniechęcić, jak zainteresować swoim materiałem. Jak przygotować informację dla prasy? Złe i dobre przykłady
7. Jak konstruować newslettery, by były czytane? Jak często je wysyłać?
8. Tajemnice firmowego intranetu. Jak nie zgubić pracownika w gąszczu informacji?
9. Dobra nawigacja, czyli jak ułatwić czytelnikowi żeglowanie po stronie
10. Jak wykorzystując media społecznościowe sprawić, żeby nasz tekst był widoczny w sieci tak, jak tego chcemy? Jak reagować w mediach społecznościowych w sytuacji kryzysowej?
11. Narzędzia mobilne – jak pracować z tekstem i zdjęciami poza firmą?
12. Jak budować swoją markę w internecie? Na przykładach konkretnych dziennikarzy i serwisów.
13. Jak się nie dać okraść w sieci? Co zrobić, jeśli ktoś zabiera naszą treść? 14. Specyfika polskich mediów internetowych. Jak się wyróżniają na tle podobnych do siebie serwisów? Jak przejmują i rozwijają swoje pomysły?
Szkolenie jest jednodniowe, 7 godzin liczonych w systemie akademickim, w tym przerwy kawowe i przerwa obiadowa.
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie: http://www.fsd.edu.pl/ai1ec_event/redagowanie-stron-internetowych-2