Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Reklama od A do Z, przetargi na kampanie reklamowe zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych

Kontakt
Pracownia Kompetencji ul Wiejska 12A 00-490 Warszawa tel./fax: (22) 62 100 62
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do pracowników ministerstw, agend i organizacji rządowych i pozarządowych, jednostek samorządu terytorialnego itp., których zadaniem jest przeprowadzenie przetargu, zgodnego z UZP na zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej. Cele Szkolenia Przedstawienie uczestnikom zasad organizacji działań reklamowych, zasad tworzenia briefu reklamowego, tworzenia reklamy, planowania mediów, badania reklamy, współpracy z agencją reklamową tworzenia SIWZ i OPZ w ramach przetargu, zgodnie z UZP. Program szkolenia • Elementy promtion mix, reklama ATL i BTL. • Brand Identity • Pozycjonowanie marki • USP – unikatowe cechy produktu/usługi • Typy kampanii reklamowych • Etapy tworzenia reklamy • Elementy reklamy • Zasady tworzenia dobrej reklamy • Jaka forma postępowania (przetarg, dialogowanie, inne)? • Podstawy planowania mediów o Podstawowe parametry mediowe o Proces optymalizacji budżetów reklamowych w poszczególnych mediach o Charakterystyka mediów • Merytoryczna zawartość SIWZ o Wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawców o Wymagania dotyczące personelu oddelegowanego do wykonania zamówienia o Kryteria oceny oferty - Proporcja cena/jakość oferty - Jak rzetelnie ocenić parametry pozacenowe (kreacja, plan kampanii, propozycje materiałów BTL itp.) • Tworzenie Opisu Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z UZP o Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia o Cele kampanii (marketingowe, reklamowe) o Key Messager – kluczowa informacja w przekazie reklamowym o Analizy użytkowników, definicje grup docelowych (kreacyjnych i mediowych) o Copy strategy, tonacja reklamy o Podział budżetu o Wytyczne dotyczące planowania, priorytety mediowe dla telewizji, prasy, radia, Internetu, outdooru o Załączniki merytoryczne do OPZ – harmonogram prac, media plany kampanii, wycena poszczególnych elementów kampanii • Rynek dostawców usług reklamowych • Badania mediów • Zasady współpracy z Wykonawcą podczas realizacji zamówienia Forma szkolenia Wykład interaktywny z ćwiczeniami, case study. Trener RAFAŁ KORSAK - Niezależny ekspert, doradca, trener, dyrektor firmy doradczo szkoleniowej Pracownia Kompetencji, specjalizującej się w doradztwie z zakresu komunikacji marketingowej i biznesowej. - Praktyczne doświadczenie biznesowe – 20 lat, doświadczenie w prowadzeniu doradztwa i szkoleń – 10 lat. - W ostatnich latach specjalizuje się w doradztwie przy organizacji przetargów, zgodnych z UZP na przeprowadzaenie kampanii promocyjno- informacyjnych. Między innym doradzał przy organizacji przetargów na kampanie promocyjne takim instytucjom jak: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Urząd Miasta Gdańska. - Absolwent Szkoły Trenerów Trop – jednej z najlepszych szkół trenerów w Polsce. Jako trener zawsze otrzymuje bardzo wysokie oceny (co najmniej 4,5 w skali 1-5). - Pracę w reklamie i rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Reklamy Radia Zet. Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Następnie został Dyrektorem Działu Mediów agencji reklamowej TJ Partner. Z przekształcenia tego działu powstał dom mediowy Impact Media, którego przez 3 lata był Dyrektorem Zarządzającym. - Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów pt. „"Planowanie mediów w kampaniach reklamowych”", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE. Współautor książki „"Marketing Profesjonalny”", wydanej nakładem Market Film w roku 1999 oraz „Wiedza o reklamie” PWN, 2009. Autor wielu publikacji na temat reklamy i mediów w prasie fachowej. - Jest również wykładowcą strategii reklamowych na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelniach: Szkoła Główna Handlowa, Collegium Civitas, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, a także w Wyższa Szkoła Promocji. Koszt szkolenia : Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł (+23% VAT). W cenę wliczone są: - Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca, szefa Pracowni Kompetencji - Bogate materiały szkoleniowe - Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) - Certyfikaty ukończenia szkolenia