Ogłoszenia targów i szkoleń
Reklama od A do Z, przetargi na kampanie reklamowe zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-05-28 |
Data zakończenia | 2012-05-29 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/412-reklama-od-a-do-z-przetargi-na-kampanie-reklamowe-zgodnie-z-ustaw-o-zamowieniach-publicznych.html |
biuro@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Pracownia Kompetencji
tel. 22 62 100 62
email: biuro@pracowniakompetencji.pl
Opis
- Adresat szkolenia
Szkolenie adresowane jest do pracowników ministerstw, agend i organizacji rządowych i pozarządowych, jednostek samorządu terytorialnego itp., których zadaniem jest przeprowadzenie przetargu, zgodnego z UZP na zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej.
- Cele Szkolenia
Przedstawienie uczestnikom zasad organizacji działań reklamowych, zasad tworzenia briefu reklamowego, tworzenia reklamy, planowania mediów, badania reklamy, współpracy z agencją reklamową tworzenia SIWZ i OPZ w ramach przetargu, zgodnie z UZP.
- Program szkolenia
*Elementy promtion mix, reklama ATL i BTL.
*Brand Identity
*Pozycjonowanie marki
*USP – unikatowe cechy produktu/usługi
*Typy kampanii reklamowych
*Eapy tworzenia reklamy
*Elementy reklamy
*Zasady tworzenia dobrej reklamy
*Jaka forma postępowania (przetarg, dialogowanie, inne)?
*Podstawy planowania mediów
Podstawowe parametry mediowe
Proces optymalizacji budżetów reklamowych w poszczególnych mediach
Charakterystyka mediów
*Merytoryczna zawartość SIWZ
Wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawców
Wymagania dotyczące personelu oddelegowanego do wykonania zamówienia
Kryteria oceny oferty
Proporcja cena/jakość oferty
Jak rzetelnie ocenić parametry pozacenowe (kreacja, plan kampanii, propozycje materiałów BTL itp.)
*Tworzenie Opisu Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z UZP
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Cele kampanii (marketingowe, reklamowe)
Key Messager – kluczowa informacja w przekazie reklamowym
Analizy użytkowników, definicje grup docelowych (kreacyjnych i mediowych)
Copy strategy, tonacja reklamy
Podział budżetu
Wytyczne dotyczące planowania, priorytety mediowe dla telewizji, prasy, radia, Internetu, outdooru
Załączniki merytoryczne do OPZ – harmonogram prac, media plany kampanii, wycena poszczególnych elementów kampanii
*Rynek dostawców usług reklamowych
*Badania mediów
*Zasady współpracy z Wykonawcą podczas realizacji zamówienia
- Forma szkolenia
Wykład interaktywny z ćwiczeniami, case study.