Ogłoszenia targów i szkoleń
Reklama od A do Z, przetargi na kampanie reklamowe zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-07-26 |
Data zakończenia | 2012-07-27 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/413-reklama-od-a-do-z-przetargi-na-kampanie-reklamowe-zgodnie-z-ustaw-o-zamowieniach-publicznych.html |
biuro@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Adresat szkolenia
Szkolenie adresowane jest do pracowników ministerstw, agend i organizacji rządowych i pozarządowych, jednostek samorządu terytorialnego itp., których zadaniem jest przeprowadzenie przetargu, zgodnego z UZP na zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej.
Cele Szkolenia
Przedstawienie uczestnikom zasad organizacji działań reklamowych, zasad tworzenia briefu reklamowego, tworzenia reklamy, planowania mediów, badania reklamy, współpracy z agencją reklamową tworzenia SIWZ i OPZ w ramach przetargu, zgodnie z UZP.
Program szkolenia
Elementy promtion mix, reklama ATL i BTL.
Brand Identity
Pozycjonowanie marki
USP – unikatowe cechy produktu/usługi
Typy kampanii reklamowych
Eapy tworzenia reklamy
Elementy reklamy
Zasady tworzenia dobrej reklamy
Jaka forma postępowania (przetarg, dialogowanie, inne)?
Podstawy planowania mediów
Podstawowe parametry mediowe
Proces optymalizacji budżetów reklamowych w poszczególnych mediach
Charakterystyka mediów
Merytoryczna zawartość SIWZ
Wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawców
Wymagania dotyczące personelu oddelegowanego do wykonania zamówienia
Kryteria oceny oferty
Proporcja cena/jakość oferty
Jak rzetelnie ocenić parametry pozacenowe (kreacja, plan kampanii, propozycje materiałów BTL itp.)
Tworzenie Opisu Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z UZP
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Cele kampanii (marketingowe, reklamowe)
Key Messager – kluczowa informacja w przekazie reklamowym
Analizy użytkowników, definicje grup docelowych (kreacyjnych i mediowych)
Copy strategy, tonacja reklamy
Podział budżetu
Wytyczne dotyczące planowania, priorytety mediowe dla telewizji, prasy, radia, Internetu, outdooru
Załączniki merytoryczne do OPZ – harmonogram prac, media plany kampanii, wycena poszczególnych elementów kampanii
Rynek dostawców usług reklamowych
Badania mediów
Zasady współpracy z Wykonawcą podczas realizacji zamówienia
Forma szkolenia
Wykład interaktywny z ćwiczeniami, case study.
Trener
Rafał Korsak
• Niezależny ekspert, doradca, trener, dyrektor firmy doradczo szkoleniowej Pracownia Kompetencji. Praktyczne doświadczenie biznesowe – 20 lat, doświadczenie w prowadzeniu doradztwa i szkoleń – ponad 10 lat.
• Absolwent Szkoły Trenerów Trop – jednej z najlepszych szkół trenerów w Polsce. Jako trener zawsze otrzymuje bardzo wysokie oceny (co najmniej 4,5 w skali 1-5).
• Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu reklamy, planowania mediów, pomiarów efektywności kampanii reklamowych, a także sprzedaży, negocjacji, prezentacji, asertywności, zarządzania sobą w czasie, kreatywności.
• Pracę w reklamie i rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Reklamy Radia Zet. Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Następnie został Dyrektorem Działu Mediów agencji reklamowej TJ Partner. Z przekształcenia tego działu powstał dom mediowy Impact Media, którego przez kilka lat był Dyrektorem Zarządzającym.
• Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów pt. „"Planowanie mediów w kampaniach reklamowych”", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE. Współautor książki „"Marketing Profesjonalny”", wydanej nakładem Market Film w roku 1999 oraz „Wiedza o reklamie” PWN, 2009. Autor wielu publikacji na temat reklamy i mediów w prasie fachowej.
• Jest również wykładowcą strategii reklamowych na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelniach: Szkoła Główna Handlowa, Collegium Civitas, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, a także w Wyższa Szkoła Promocji.
• W ostatnich latach specjalizuje się między innymi w doradztwie przy organizacji przetargów, zgodnych z UZP na przeprowadzenie kampanii promocyjno- informacyjnych. Między innymi doradzał przy organizacji przetargów na kampanie promocyjne takim instytucjom jak: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Krajowy Ośrodek EFS, Urząd Miasta Gdańska.
Koszt szkolenia
Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł (+23% VAT).
W cenę wliczone są:
Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca, szefa Pracowni Kompetencji
Bogate materiały szkoleniowe
Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
Certyfikaty ukończenia szkolenia