Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Reklama od A do Z, przetargi na kampanie reklamowe zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych

Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do pracowników ministerstw, agend i organizacji rządowych i pozarządowych, jednostek samorządu terytorialnego itp., których zadaniem jest przeprowadzenie przetargu, zgodnego z UZP na zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej. Cele Szkolenia Przedstawienie uczestnikom zasad organizacji działań reklamowych, zasad tworzenia briefu reklamowego, tworzenia reklamy, planowania mediów, badania reklamy, współpracy z agencją reklamową tworzenia SIWZ i OPZ w ramach przetargu, zgodnie z UZP. Program szkolenia Elementy promtion mix, reklama ATL i BTL. Brand Identity Pozycjonowanie marki USP – unikatowe cechy produktu/usługi Typy kampanii reklamowych Eapy tworzenia reklamy Elementy reklamy Zasady tworzenia dobrej reklamy Jaka forma postępowania (przetarg, dialogowanie, inne)? Podstawy planowania mediów Podstawowe parametry mediowe Proces optymalizacji budżetów reklamowych w poszczególnych mediach Charakterystyka mediów Merytoryczna zawartość SIWZ Wymagania dotyczące doświadczenia Wykonawców Wymagania dotyczące personelu oddelegowanego do wykonania zamówienia Kryteria oceny oferty Proporcja cena/jakość oferty Jak rzetelnie ocenić parametry pozacenowe (kreacja, plan kampanii, propozycje materiałów BTL itp.) Tworzenie Opisu Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z UZP Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Cele kampanii (marketingowe, reklamowe) Key Messager – kluczowa informacja w przekazie reklamowym Analizy użytkowników, definicje grup docelowych (kreacyjnych i mediowych) Copy strategy, tonacja reklamy Podział budżetu Wytyczne dotyczące planowania, priorytety mediowe dla telewizji, prasy, radia, Internetu, outdooru Załączniki merytoryczne do OPZ – harmonogram prac, media plany kampanii, wycena poszczególnych elementów kampanii Rynek dostawców usług reklamowych Badania mediów Zasady współpracy z Wykonawcą podczas realizacji zamówienia Forma szkolenia Wykład interaktywny z ćwiczeniami, case study. Trener Rafał Korsak • Niezależny ekspert, doradca, trener, dyrektor firmy doradczo szkoleniowej Pracownia Kompetencji. Praktyczne doświadczenie biznesowe – 20 lat, doświadczenie w prowadzeniu doradztwa i szkoleń – ponad 10 lat. • Absolwent Szkoły Trenerów Trop – jednej z najlepszych szkół trenerów w Polsce. Jako trener zawsze otrzymuje bardzo wysokie oceny (co najmniej 4,5 w skali 1-5). • Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu reklamy, planowania mediów, pomiarów efektywności kampanii reklamowych, a także sprzedaży, negocjacji, prezentacji, asertywności, zarządzania sobą w czasie, kreatywności. • Pracę w reklamie i rozpoczął 20 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Reklamy Radia Zet. Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Następnie został Dyrektorem Działu Mediów agencji reklamowej TJ Partner. Z przekształcenia tego działu powstał dom mediowy Impact Media, którego przez kilka lat był Dyrektorem Zarządzającym. • Autor pierwszego w Polsce praktycznego podręcznika planowania mediów pt. „"Planowanie mediów w kampaniach reklamowych”", wydanego w styczniu 2001 nakładem PWE. Współautor książki „"Marketing Profesjonalny”", wydanej nakładem Market Film w roku 1999 oraz „Wiedza o reklamie” PWN, 2009. Autor wielu publikacji na temat reklamy i mediów w prasie fachowej. • Jest również wykładowcą strategii reklamowych na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelniach: Szkoła Główna Handlowa, Collegium Civitas, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, a także w Wyższa Szkoła Promocji. • W ostatnich latach specjalizuje się między innymi w doradztwie przy organizacji przetargów, zgodnych z UZP na przeprowadzenie kampanii promocyjno- informacyjnych. Między innymi doradzał przy organizacji przetargów na kampanie promocyjne takim instytucjom jak: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Krajowy Ośrodek EFS, Urząd Miasta Gdańska. Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł (+23% VAT). W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca, szefa Pracowni Kompetencji Bogate materiały szkoleniowe Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikaty ukończenia szkolenia