Ogłoszenia targów i szkoleń
Reklama w Google AdWords od podstaw Termin: 2011.05.23, Łódź
Status | |
---|---|
Miejsce | Łódzkie Łódź |
Data rozpoczęcia | 2012-05-23 |
Data zakończenia | 2011-05-23 |
www | http://www.edukey.pl/szkolenie/43/155 |
biuro@edukey.pl |
Kontakt
Dane kontaktowe
ul. Rewolucji 45a, lokal nr 7
90-215 Łódź, g. 9:00 - 17:00
e-mail: biuro@edukey.pl
tel. (42) 630-80-99
fax. (42) 298-06-97
Opis
Program szkolenia i inne informacje
Promocja w wyszukiwarkach jest jedną z najbardziej skutecznych dzięki odwróceniu tradycyjnego procesu komunikacji. Teraz to klient sam szuka Twoich usług – pomóż mu je odnaleźć. Poznaj narzędzia dzięki którym zaistniejesz w wyszukiwarce Google oraz metody które sprawią, że Twoja kampania będzie efektywna kosztowo i szybko przełoży się na zyski. Zapraszamy na szkolenie.
Adresaci szkolenia:
Specjaliści od marketingu/reklamy/PR, właściciele firm, handlowcy, osoby prowadzące sklep internetowy oraz wszyscy chcący wykorzystać ogromny potencjał wyszukiwarki Google (dotarcie do 15 milionów użytkowników).
Cel szkolenia:
Nabycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do samodzielnego stworzenia i zarządzania kampanią Google AdWords. Poznanie struktury konta, sposobu działania reklam, metod ustalania stawek i optymalizacji kampanii, podstawowych zasad tworzenia tekstów oraz narzędzi do mierzenia efektywności działań.
Korzyści:
Zwiększysz efektywność kosztową prowadzonych działań marketingowych, nauczysz się jak mierzyć ich efekty, a dzięki kampanii w Google dotrzesz do tysięcy potencjalnych klientów.
Program szkolenia: (1 dzień, 8h)
Czy warto? Trochę statystyk i trendów.
Co wpływa na pozycje? Podstawy działania reklam w Google.
Jak zacząć? Zakładanie konta i metody płatności.
Co i gdzie? Struktura konta Google AdWords.
Jak dobrać Słowa Kluczowe? Narzędzia i sposoby analizy.
Jak przygotować dobry tekst? Podstawowe zasady copywriterskie.
Gdzie kierować reklamy? Wybór i optymalizacja strony docelowej
Rodzaje raportów i ich automatyzacja.
Jak mierzyć efektywność? Śledzenie konwersji (np. sprzedaży).
Co dalej? Optymalizacja działań w Google AdWords.
Co to jest Quality Score? Optymalizacja współczynnika jakości.
Cena szkolenia
Promocja: Zapisz się nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia, a otrzymasz 10% rabatu za wcześniejszy zapis.
Cena podstawowa: 490 PLN brutto (398,37 PLN netto)
Cena z rabatem 10 %: 441 PLN brutto (358,54 PLN netto)
Cena zawiera: wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia szkolenia oraz przerwy kawowe.