Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Retail Innovation & Marketing Forum

Retail Innovation & Marketing Forum
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2010-12-10
Data zakończenia 2010-12-10
www http://scc.com.pl/konferencje/fmcg/rim_pl/
Email biuro@scc.com.pl
Kontakt

SC Consulting
Al. Jerozolimskie 27/306
00-508 Warszawa, Polska

tel.: +48 22 740 67 80
fax: +48 22 672 95 89

Opis

Fala zainteresowania innowacjami i projektami niestandardowymi wspierającymi działania marketingowe rośnie w szybkim tempie. Wykorzystanie nowych technologii, rosnąca rola reklamy w internecie, nieustanna komunikacja z konsumentem, nieszablonowe działania nakreślają kierunek pracy działów marketingu. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom i trendom rynkowym zapraszamy do uczestnictwa w konferencji Retail Innovation & Marketing Forum, która odbędzie się w dniu 10 grudnia 2010 roku w hotelu Marriott w Warszawie. Podczas konferencji zaproszeni prelegenci postarają się odpowiedzieć na wiele nurtujących pytań, a w szczególności:

- co to jest mobile marketing i jak skutecznie korzystać z tych rozwiązań?
- komu udało się z powodzeniem zrealizować ciekawe akcje marketingowe z wykorzystaniem mobilnych rozwiązań?
- jak innowacyjnie wykorzystać mobilne rozwiązania?
- blog – jako narządzie promocji i komunikacji z konsumentem?
- jak blogi mogą spełniać swoje funkcje i być skuteczne w działaniach marketingowych?
- product placemnet – czy opłaca się angażować firmę w takie działania?
- social media marketing – trend, moda czy konieczność?
- jak z powodzeniem zrealizować akcję marketingową z wykorzystaniem Facebooka?
- czy działania w ramach portali społecznościowych przekładają się na wielkość sprzedaży, lojalność konsumentów czy tylko na zwiększają rzesze fanów?
- jak odnieść skuteczność działań marketingowych do konkretnych wyników sprzedażowych?

Na te i na wiele innych pytań postarają się opowiedzieć zaproszeni prelegenci, którzy swoje prezentacje zaprezentują zarówno w oparciu o case studies, jak również przedstawią sposoby i techniki dla realizacji innowacji w marketingu.

Udział w konferencji daje doskonałą okazję do nawiązania nowych, jak również do podtrzymania już posiadanych kontaktów biznesowych z ekspertami od marketingu, promocji czy komunikacji.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w konferencji!