Ogłoszenia targów i szkoleń
Rozmowa motywująca
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-12-11 |
Data zakończenia | 2012-12-11 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3464/rozmowa-motywujaca |
Kontakt
SYNTEZA [Szkolenia-Konsulting]
Opis
Cel szkolenia:Celem nadrzędnym jest wypracowanie strategii motywacyjnych, możliwych do zaimplementowania i wykorzystania w codziennej pracy Uczestników szkolenia. Ważną rolę w trakcie warsztatu odgrywa wymiana doświadczeń Uczestników i ich konfrontacja z proponowanymi rozwiązaniami. Szczególny nacisk zostanie położony na sposoby dowartościowania pracowników, które są w kontrze do stałego podnoszenia poprzeczki. Dzięki zainspirowaniu do stosowania konkretnych narzędzi, Uczestnicy będą mogli funkcjonować w organizacji w nowy jakościowo sposób.Kluczowymi pytaniami szkolenia będą:Jak mam dowartościować pracownika, żeby wpłynąć na jego efektywność?Jak mogę uczynić motywację bardziej skuteczną?Jak powinienem przeprowadzać rozmowę motywującą?Jak mam radzić sobie w sytuacji spadku motywacji pracownika?Korzyści dla Uczestników:Osoby obecne na szkoleniu, dzięki aktywnemu uczestnictwu:usystematyzują wiedzę na temat skutecznych narzędzi, niezbędnych do budowy silnych fundamentów motywacji w zespole,poznają sposoby dowartościowania pracownika, służące tworzeniu motywującego miejsca pracy dla podwładnych,omówią model przeprowadzania efektywnej rozmowy motywującej, możliwy do wdrożenia w swojej organizacji,poznają metodę SIL (Skuteczną Interwencję Lidera), używaną w rozmowie z pracownikiem, którego zaangażowanie/ motywacja spadła,rozwiną umiejętność stosowania poznanych narzędzi motywujących podczas kontaktu z podwładnym oraz wyznaczą indywidualną strategię działania SED. Czas trwania: 1 dzień [7 godzin dydaktycznych]Ilość miejsc ograniczona - decyduje kolejność nadsyłania zgłoszeńWszystkie zgłoszenia nadesłane przed 18.02.2013 r., premiowane będą rabatem w wysokości 100 PLN. UWAGA: Na zlecenie istnieje możliwość organizacji zajęć np. w siedzibie firmy/instytucji zlecającej.PROGRAM1. CZYM JEST MOTYWACJA, A CZYM NA PEWNO NIE JEST?Przydatna wiedza – praktyczna strona teorii motywacji Elementy teorii motywacji, które sprawdzają się w codziennej pracy z podwładnymiMotywacja finansowa i pozafinansowa – fakty i mity2. INSPIRUJĄCE SPOJRZENIE NA MOTYWACJĘ PRACOWNIKÓW Zanim zaczniesz motywować innych - zacznij od siebie Zanim zaczniesz motywować innych - sprawdź, co jest dla nich ważneSposoby dowartościowania pracownika, poprzez indywidualne podejście i odkrycie potrzeb podwładnegoKatalog środków motywujących – co mogę wykorzystać w pracy z podwładnym? (matryca motywacji pracownika)3. MODEL PRZEPROWADZANIA EFEKTYWNEJ ROZMOWY MOTYWUJĄCEJZapewnienie odpowiednich warunków, sprzyjających rozmowieDialog i informacja zwrotna oraz coachingowy model GROW, jako narzędzie wspomagające lideraZasady dowartościowania pracownika i udzielania pochwałyPułapki komunikacji – oddzielanie informacji od interpretacji i założeń4. PRAKTYCZNE KROKI KU STWORZENIU MOTYWUJĄCEGO ŚRODOWISKA PRACYPięć obszarów działania lidera (w oparciu o R. Diltsa) Generowanie pozytywnego myślenia o pracy: firmie/ zespole, działaniach, celach, wynikach, wartościachBudowanie relacji w sytuacji kryzysowej (przekształcenia firmy, redukcje zatrudnienia, konflikty interpersonalne)Metoda SIL (Skuteczna Interwencja Lidera) podczas rozmowy z pracownikiem w sytuacji spadku zaangażowania 5. ROZMOWA MOTYWUJĄCA – TRENING UMIEJĘTNOŚCI (warsztat z kamerą wideo)Przygotowanie do rozmowy motywującej wg przygotowanych scenariuszySymulacje rozmów z podziałem i zmianą ról: lider – podwładny Analiza poszczególnych scenek i praktyczne wskazówki trenera6. WYZNACZENIE INDYWIDUALNEJ STRATEGII - SED (Strategia Efektywnego Działania)Przełożenie efektów pracy na zajęciach na bieżące potrzeby w swojej firmie/ instytucjiObszar, na którym skupiam swoje działanie i wykorzystam poznane metody Świadomość czynników sukcesu i elementów zagrożenia - ułatwia osiągnięcie zakładanego celuPełen program oraz ZGŁOSZENIA