Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Rozwijanie kompetencji pracowników poprzez coaching i delegowanie zadań

Rozwijanie kompetencji pracowników poprzez coaching i delegowanie zadań
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/720/rozwijanie-kompetencji-pracownikow-poprzez-coaching-i-delegowanie-zadan
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Rozwijanie kompetencji pracowników poprzez coaching i delegowanie zadań>>> "Celem wielu liderów jest sprawić, by ludzie mieli o nich jak najlepsze zdanie. Celem wielkiego lidera jest sprawić, by ludzie lepiej myśleli o sobie". C. Northcutt   Przełomem w zarządzaniu organizacją jest koncentracja na rozwoju kadry. Sukces przedsiębiorstwa to zmotywowany, znający swoje możliwości i nastawiony na efektywność zespół profesjonalistów. Począwszy od Zarządu, poprzez Menadżerów wyższego i niższego szczebla, do Specjalistów różnych działów coaching i prawidłowo delegowane zadania pomagają rozwijać profesjonalizm i w pełni wspomagać sukces organizacji. W dzisiejszym środowisku rozwijających się technologii może mieć strategiczny wpływ na los firmy. Głównym celem szkolenia jest przekazanie i przećwiczenie usystematyzowanej wiedzy z zakresu wspierania pracowników w doskonaleniu kompetencji zawodowych i osobistych. Poprzez Coaching jako główną metodę wyzwalającą ludzki potencjał, który maksymalizuje jego aktywność. Poprzez skuteczne delegowanie zadań jako odkrywanie i wykorzystanie indywidualnych strategii pracowników w realizacji zadań i misji firmy. Rozwijaniu kompetencji wspierających u osób zarządzających procesem delegowania, motywowania, rozliczania z zadań pracowników. KORZYŚCI DLA FIRMY:- Większa świadomość mechanizmów odgrywających istotną rolę w relacjach międzyludzkich.- Różnica w postrzeganiu coachingu, mentoringu, konsultingu.- Dopasowany do potrzeb organizacji coaching.- Wykorzystywanie efektywnych narzędzi coachingowych powstających podczas warsztatu.- Większa odpowiedzialność i poczucie samoświadomości wśród pracowników.- Prawidłowo przeprowadzone delegowanie zadań.- Usprawniony proces przepływu informacji. UCZESTNICY NAUCZĄ SIĘ:- Nabędą, rozszerzą i usystematyzują wiedzę dotyczącą coachingu.- Rozróżniać coaching, mentoring, konsulting i umiejętnie je stosować.- Skutecznie przeprowadzić proces coachingu.- Precyzować cele i wspierać pracowników w dążeniu do ich realizacji.- Zastosować profesjonalną procedurę delegowania zadań.- Uzyskają umiejętności prowadzenia rozmowy z pracownikiem w zakresie przekazywania mu informacji zwrotnej dotyczącej wykonania zadania.- Identyfikować przyczyny oporu i błędów związanych z delegowaniem zadań.- Usprawnią relacje przełożony-podwładny.- Lepiej rozumieć siebie i innych.- Skutecznie i efektywnie komunikować się ze współpracownikami, podwładnymi, przełożonymi. Program szkolenia Coaching jako metoda rozwijania i wzmacniania kompetencji: Czym jest coaching? Różne typy coachingu. Coaching, a mentoring, trening, nauczanie, konsulting. W jakich sytuacjach wprowadzać coaching? Do kogo kierowany jest coaching? Korzyści wynikające z coachingu. Profesjonalny coach: Rola i zadania coacha. Etyka i standardy w pracy coacha. Kompetencje coacha: Wiedza i umiejętności coacha. Budowanie relacji – podstawowe wartości i techniki. Słuchanie. Zadawanie pytań – kluczowa umiejętność coacha. Fedback – informacja zwrotna jako wgląd klienta. Opracowanie działań i zadań – wzmocnienie sesji coachingowej. Zarządzanie samym sobą przez coacha – obiektywizm i wrażliwość na niewerbalne sygnały klienta. Postawa "otwarta" – podstawą w otwarciu się klienta. Prawidłowa komunikacja interpersonalna kluczem do efektywnego coachingu – język w coachingu. Pierwsza sesja coachingowa – dwanaście ważnych kroków, które należy wykonać by prawidłowo zbudować kontakt. Coaching jako proces: Cel na proces, a cele na sesje. Definiowanie celów. Standardy w wyznaczaniu celów. Od celów długoterminowych do zadań. Narzędzia w coachingu: Wartości jako "siła napędowa" w realizacji celów. Obawy w realizacji zadań. Praca z przekonaniami jako wzmocnienie w rozwijaniu kompetencji. Rodzaje i metody w budowaniu pytań. Sposoby przeprowadzania klienta przez zmiany. Metody zwiększania zainteresowania i tempa podczas sesji. Coaching metodą wyznaczenia obszarów rozwoju dla poszczególnych pracowników. Delegowanie zadań sposobnością do coachingu: Czym jest delegowanie zadań. Dopasowanie zadań do poszczególnych pracowników. Sytuacje, w których deleguje się zadania. Powody dla których deleguje się zadania. Sposoby delegowania zadań. Korzyści z delegowania zadań. Wpływ komunikacji interpersonalnej na prawidłowość procesu delegowania zadań. Skuteczny proces delegowania zadań: Obszary motywujące pracowników i sposoby ich wykorzystania w zarządzaniu – wyznaczanie celów. Schemat rozmowy delegującej. Kluczowe reguły dopinające prawidłowe delegowanie zadań. Tworzenie systemu kontroli i oceny. Monitorowanie działań. Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej. Bariery w delegowaniu: Bariery związane z kierownikiem. Bariery związane z pracownikiem. Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania. Kontrolowane delegowanie kompetencji – korzyści i zasady. SZKOLENIA