Ogłoszenia targów i szkoleń
Rozwijanie kompetencji pracowników poprzez coaching i delegowanie zadań
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/720/rozwijanie-kompetencji-pracownikow-poprzez-coaching-i-delegowanie-zadan |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Rozwijanie kompetencji pracowników poprzez coaching i delegowanie zadań>>>
"Celem wielu liderów jest sprawić, by ludzie mieli o nich jak najlepsze zdanie. Celem wielkiego lidera jest sprawić, by ludzie lepiej myśleli o sobie".
C. Northcutt
Przełomem w zarządzaniu organizacją jest koncentracja na rozwoju kadry. Sukces przedsiębiorstwa to zmotywowany, znający swoje możliwości i nastawiony na efektywność zespół profesjonalistów. Począwszy od Zarządu, poprzez Menadżerów wyższego i niższego szczebla, do Specjalistów różnych działów coaching i prawidłowo delegowane zadania pomagają rozwijać profesjonalizm i w pełni wspomagać sukces organizacji. W dzisiejszym środowisku rozwijających się technologii może mieć strategiczny wpływ na los firmy.
Głównym celem szkolenia jest przekazanie i przećwiczenie usystematyzowanej wiedzy z zakresu wspierania pracowników w doskonaleniu kompetencji zawodowych i osobistych. Poprzez Coaching jako główną metodę wyzwalającą ludzki potencjał, który maksymalizuje jego aktywność. Poprzez skuteczne delegowanie zadań jako odkrywanie i wykorzystanie indywidualnych strategii pracowników w realizacji zadań i misji firmy. Rozwijaniu kompetencji wspierających u osób zarządzających procesem delegowania, motywowania, rozliczania z zadań pracowników.
KORZYŚCI DLA FIRMY:- Większa świadomość mechanizmów odgrywających istotną rolę w relacjach międzyludzkich.- Różnica w postrzeganiu coachingu, mentoringu, konsultingu.- Dopasowany do potrzeb organizacji coaching.- Wykorzystywanie efektywnych narzędzi coachingowych powstających podczas warsztatu.- Większa odpowiedzialność i poczucie samoświadomości wśród pracowników.- Prawidłowo przeprowadzone delegowanie zadań.- Usprawniony proces przepływu informacji.
UCZESTNICY NAUCZĄ SIĘ:- Nabędą, rozszerzą i usystematyzują wiedzę dotyczącą coachingu.- Rozróżniać coaching, mentoring, konsulting i umiejętnie je stosować.- Skutecznie przeprowadzić proces coachingu.- Precyzować cele i wspierać pracowników w dążeniu do ich realizacji.- Zastosować profesjonalną procedurę delegowania zadań.- Uzyskają umiejętności prowadzenia rozmowy z pracownikiem w zakresie przekazywania mu informacji zwrotnej dotyczącej wykonania zadania.- Identyfikować przyczyny oporu i błędów związanych z delegowaniem zadań.- Usprawnią relacje przełożony-podwładny.- Lepiej rozumieć siebie i innych.- Skutecznie i efektywnie komunikować się ze współpracownikami, podwładnymi, przełożonymi.
Program szkolenia
Coaching jako metoda rozwijania i wzmacniania kompetencji:
Czym jest coaching?
Różne typy coachingu.
Coaching, a mentoring, trening, nauczanie, konsulting.
W jakich sytuacjach wprowadzać coaching?
Do kogo kierowany jest coaching?
Korzyści wynikające z coachingu.
Profesjonalny coach:
Rola i zadania coacha.
Etyka i standardy w pracy coacha.
Kompetencje coacha:
Wiedza i umiejętności coacha.
Budowanie relacji – podstawowe wartości i techniki.
Słuchanie.
Zadawanie pytań – kluczowa umiejętność coacha.
Fedback – informacja zwrotna jako wgląd klienta.
Opracowanie działań i zadań – wzmocnienie sesji coachingowej.
Zarządzanie samym sobą przez coacha – obiektywizm i wrażliwość na niewerbalne sygnały klienta.
Postawa "otwarta" – podstawą w otwarciu się klienta.
Prawidłowa komunikacja interpersonalna kluczem do efektywnego coachingu – język w coachingu.
Pierwsza sesja coachingowa – dwanaście ważnych kroków, które należy wykonać by prawidłowo zbudować kontakt.
Coaching jako proces:
Cel na proces, a cele na sesje.
Definiowanie celów.
Standardy w wyznaczaniu celów.
Od celów długoterminowych do zadań.
Narzędzia w coachingu:
Wartości jako "siła napędowa" w realizacji celów.
Obawy w realizacji zadań.
Praca z przekonaniami jako wzmocnienie w rozwijaniu kompetencji.
Rodzaje i metody w budowaniu pytań.
Sposoby przeprowadzania klienta przez zmiany.
Metody zwiększania zainteresowania i tempa podczas sesji.
Coaching metodą wyznaczenia obszarów rozwoju dla poszczególnych pracowników.
Delegowanie zadań sposobnością do coachingu:
Czym jest delegowanie zadań.
Dopasowanie zadań do poszczególnych pracowników.
Sytuacje, w których deleguje się zadania.
Powody dla których deleguje się zadania.
Sposoby delegowania zadań.
Korzyści z delegowania zadań.
Wpływ komunikacji interpersonalnej na prawidłowość procesu delegowania zadań.
Skuteczny proces delegowania zadań:
Obszary motywujące pracowników i sposoby ich wykorzystania w zarządzaniu – wyznaczanie celów.
Schemat rozmowy delegującej.
Kluczowe reguły dopinające prawidłowe delegowanie zadań.
Tworzenie systemu kontroli i oceny.
Monitorowanie działań.
Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej.
Bariery w delegowaniu:
Bariery związane z kierownikiem.
Bariery związane z pracownikiem.
Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania.
Kontrolowane delegowanie kompetencji – korzyści i zasady.
SZKOLENIA