Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Rozwijanie kompetencji pracowników poprzez coaching i delegowanie zadań

Rozwijanie kompetencji pracowników poprzez coaching i delegowanie zadań
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/5250/rozwijanie-kompetencji-pracownikow-poprzez-coaching-i-delegowanie-zadan
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Serdecznie zapraszamy na Naszą stronę internetową: Rozwijanie kompetencji pracowników poprzez coaching i delegowanie zadań>>> W najnowszych trendach zarządzania liczy się nie tylko zarządzanie przez cele ale przede wszystkim umiejętność rozwijania własnych pracowników i tak zwane "miękkie" podejście. Podczas szkolenia pokażemy w jaki sposób kształtować pracowników i odkrywać ich talenty i możliwości, a także w jaki sposób umożliwiać im rozwój (a przy tym rozwój firmy) przez powierzanie im odpowiedzialnych zadań.Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy związanej ze skutecznym coachingiem, a także przećwiczenie praktycznych umiejętności niezbędnych podczas przekazywania zadań podwładnym i współpracownikom. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia dotyczące zasad i reguł obowiązujących w procesie coachingu, komunikacji podczas przekazywania zadań, a także przezwyciężania oporów w procesie delegowania, pojawiających się po stronie delegujących i pracowników.Korzyści dla uczestnikówPo szkoleniu uczestnicy będą w stanie:Rozpoznać sytuację coachingu Umiejętnie przeprowadzić coaching, stosując obowiązujące zasady Efektywnie pracować nad własna postawą w trakcie pełnienia roli coacha Dopasować do potrzeb organizacji rodzaj coachingu Stosować w praktyce elementy komunikacyjne związane z przekazywaniem wiedzy Przeprowadzić profesjonalna procedurę delegowania zadań Przezwyciężyć opory w delegowaniu u siebie i swoich podwładnych Uniknąć błędów komunikacyjnych na etapie przekazywania zadania Rozpoznać zadania, które można delegować Usprawnić proces przepływu informacji we własnej organizacji Program szkolenia1. Coaching Czym jest coaching? Kto to jest coach? - rola i zadania Korzyści coachingu Kiedy stosować coaching Rodzaje coachingów i dopasowanie ich do wymagań organizacji 2. Etapy prowadzenia coachingu 3. Modele rozmowy coachingowej 4. Skuteczność komunikacji coachingowej 5. Umiejętności coacha Aktywne słuchanie jako podstawowy element coachingu "Pozycje terapeutyczne" Przezwyciężanie barier komunikacyjnych Budowanie relacji coachingowej Uzasadnianie swoich poglądów – argumentacja Obserwacja – co jest ważne i na co zwracać uwagę 6. Praktyka prowadzenia coachingu Trudności i zagrożenia podczas spotkania Różnorodność zachowań ludzkich 7. Planowanie i wyznaczanie celów i ścieżek rozwoju 8. Coaching i inne metody pracy – mentoring, konsulting 9. Delegowanie zadań Co delegować? Kiedy delegować? Komu delegować? Jak delegować? Po co delegować? 10. Proces delegowania i jego procedura 11. Czynniki sukcesu w delegowaniu Komunikacja w procesie delegowania Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu Monitoring i kontrola Przekazanie odpowiedzialności Udzielanie informacji zwrotnej Wyznaczanie i uzgadnianie celów 12. Przywództwo sytuacyjne a delegowanie 13. Trudności delegowania zadań Granice delegowania Opory przeciwko delegowaniu Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania Wzbudzanie samodzielności u pracownika Szkolenie prowadzi:Aleksandra ChrapkoDoświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.W ramach szkolenia otwartego w Krakowie gwarantujemy Państwu:Miłą i fachową obsługę Profesjonalizm trenera Ciekawe materiały szkoleniowe Dyplomy ukończenia szkolenia Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu) Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby. Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku). Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.plOraz:Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu Smaczne obiady Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie) Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą firmy AVENHANSEN>>>