Ogłoszenia targów i szkoleń
Savoir - vivre z elementami etykiety i protokołu dyplomatycznego
Status | |
---|---|
Miejsce | Wielkopolskie Zakopane |
Data rozpoczęcia | 2012-09-17 |
Data zakończenia | 2012-09-18 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/5160/savoir-vivre-z-elementami-etykiety-i-protokolu-dyplomatycznego |
Kontakt
SGP Training and Consulting przy SGP Sp. z o.o.
Opis
Cele szkolenia:Nabycie
praktycznej wiedzy z zakresu savoir - vivre, etykiety i protokołu
dyplomatycznego w administracji, uwrażliwienie na różnice kulturowe w
kontaktach międzynarodowych, poznanie zasad współpracy z partnerami
krajowymi i zagranicznymi. Program szkolenia:1. Podstawowe pojęcia, podstawowe zasady. - Etykieta i Protokół Dyplomatyczny w zarysie historycznym. - Savoir Vivre - Protokół dyplomatyczny - Zasady, zakres i funkcje protokołu dyplomatycznego 2. Dyplomacja na świecie, w Unii Europejskiej i w Polsce - Akredytacje - Korpus dyplomatyczny i konsularny - Starszeństwo - Dyplomacja w UE - Symbole UE - Protokół UE 3. Konwencja Wiedeńska - Zapoznanie się z treścią i znaczeniem dokumentu - Omówienie najważniejszych aspektów dokumentu regulujšcego stosunki dyplomatyczne. 4. Etykieta i dobre obyczaje - Etykieta, czyli dobre maniery - Pojęcia i zasady rządzące dobrym wychowaniem - Zasady właściwego zachowania się 5. Etykieta w biznesie - Spotkania, zebrania - Magiczna rola kart wizytowych - Zasady prowadzenia korespondencji 6. Przyjęcia: organizacja i uczestniczenie - Rodzaje przyjęć i spotkań - Zaproszenia - Obowiązki gospodarza i gości - Menu, kolejność serwowania potraw, podstawowe zasady - Toasty - Najczęściej popełniane błędy 7. Bogaty świat kulinariów i alkoholi - Podstawowe informacje - Odpowiedni dobór - Właściwe serwowanie - Co wypada, a co raczej nie wypada? 8. Dress Code - Zasady ogólne - Zasady ubierania się mężczyzn - Zasady ubierania się kobiet - Ubiór niestosowny - podstawowe uchybienia pań i panów - Przykłady ubiorów męskich i damskich 9. Kontakty i relacje. - Właściwe tytułowanie - Pozdrawianie: powitania i pożegnania - Przestawianie siebie i innych - Prezentacja i prezencja - Uścisk dłoni, podawanie rąk, całowanie w rękę - Mowa ciała10. O zachowaniu się na codzień, w różnych sytuacjach. - Winda - Samochód - Sklep - Przyjęcia nieformalne 11. Konsultacje indywidualne na temat dowolnych zagadnień związanych ze szkoleniem.