Ogłoszenia targów i szkoleń
Savoir-vivre w biznesie (Limitowana Edycja)
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/480/savoir-vivre-w-biznesie-limitowana-edycja |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Savoir-vivre w biznesie>>>Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności odnośnie kultury i norm zachowań biznesowych. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z wizerunkiem, pierwszeństwem, komunikacją międzyludzką, korespondencją, a także normami zachowań podczas przyjęć. Rekomendowane szkolenie zaprojektowane jest procesowo. W trakcie jednego dnia zakłada nabycie praktycznych umiejętności, które będą wykorzystywane w rozwoju kompetencji w obszarze pracy zawodowej, kontaktów biznesowych i osobistych.
Szkolenie przeprowadzone zostanie w postaci warsztatu. Czyli wiedza merytoryczna zostanie przećwiczona i poddana analizie uczestnikom szkolenia. Jest to najbardziej efektywny sposób nauczania osób dorosłych, który aktywizuje i umożliwia wgląd we własne umiejętności i zasoby. Ponadto każdy uczestnik otrzyma podręcznik (skrypt), w którym zawarta jest cała wiedza merytoryczna rozbudowana o przykłady i możliwości zastosowania w różnych obszarach pracy zawodowej i życia osobistego.
Korzyści dla uczestników- Poznanie fundamentalnych zasad savoir vivre.- Uświadomienie istoty i znaczenia savoir vivre w biznesie.- Zwiększenie efektywności zawodowej na omawianej płaszczyźnie.- Konfrontacja poznanego materiału z dotychczasowym postępowaniem.- Nauka zasad zachowania, obowiązujących w środowisku biznesowym.- Nauka budowania wizerunku osobistego i korporacyjnego w oparciu o savoir vivre.
Program szkolenia
Autoprezentacja – pierwszy kontakt
Dobre pierwsze wrażenie
Powitanie
Wizytówki
Wygląd wizytówki
Jak podawać wizytówkę
W jakich sytuacjach jest ona niezbędna
Analiza mocnych i słabych stron
Językowy savoir vivre
Tytułowanie
Przechodzenie na "TY"
Prowadzenie konwersacji
"Small talk"
Przyjmowane komplementów
Aktywne słuchanie
Kultura języka
Precendencja
Zasady pierwszeństwa w różnych sytuacjach (stół, samochód, drzwi)
Hierarchia służbowa i towarzyska
Przedstawianie innych osób
Przyjęcia biznesowe
Etykieta przyjęć na stojąco
Zaproszenia
Przyjęcia ogrodowe
Przyjęcia wieczorne
Upominki i prezenty
Wizerunek i mowa ciała
Ubiór kobiety i mężczyzny
Dress code
Mowa ciała – gesty
Gafy i wpadki
Savoir vivre przy stole
Nakrycie stołu – rodzaje sztućców, zastawy, szkła
Dobór alkoholu
Przemówienia i toasty
Wejście i wyjście z restauracji
Sytuacje biznesowe
Zapamiętywanie imion
Rozmowy telefoniczne
Netykieta
Grzeczność
Korespondencja pisemna (list, mail)
Wystąpienia publiczne
Przygotowanie i prowadzenie spotkań
Szkolenie prowadzi:
Aleksandra Chrapko
Doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.SZKOLENIA