Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Savoir-vivre w biznesie (Limitowana Edycja)

Savoir-vivre w biznesie (Limitowana Edycja)
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/480/savoir-vivre-w-biznesie-limitowana-edycja
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Savoir-vivre w biznesie>>>Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności odnośnie kultury i norm zachowań biznesowych. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z wizerunkiem, pierwszeństwem, komunikacją międzyludzką, korespondencją, a także normami zachowań podczas przyjęć. Rekomendowane szkolenie zaprojektowane jest procesowo. W trakcie jednego dnia zakłada nabycie praktycznych umiejętności, które będą wykorzystywane w rozwoju kompetencji w obszarze pracy zawodowej, kontaktów biznesowych i osobistych. Szkolenie przeprowadzone zostanie w postaci warsztatu. Czyli wiedza merytoryczna zostanie przećwiczona i poddana analizie uczestnikom szkolenia. Jest to najbardziej efektywny sposób nauczania osób dorosłych, który aktywizuje i umożliwia wgląd we własne umiejętności i zasoby. Ponadto każdy uczestnik otrzyma podręcznik (skrypt), w którym zawarta jest cała wiedza merytoryczna rozbudowana o przykłady i możliwości zastosowania w różnych obszarach pracy zawodowej i życia osobistego. Korzyści dla uczestników- Poznanie fundamentalnych zasad savoir vivre.- Uświadomienie istoty i znaczenia savoir vivre w biznesie.- Zwiększenie efektywności zawodowej na omawianej płaszczyźnie.- Konfrontacja poznanego materiału z dotychczasowym postępowaniem.- Nauka zasad zachowania, obowiązujących w środowisku biznesowym.- Nauka budowania wizerunku osobistego i korporacyjnego w oparciu o savoir vivre. Program szkolenia Autoprezentacja – pierwszy kontakt Dobre pierwsze wrażenie Powitanie Wizytówki Wygląd wizytówki Jak podawać wizytówkę W jakich sytuacjach jest ona niezbędna Analiza mocnych i słabych stron Językowy savoir vivre Tytułowanie Przechodzenie na "TY" Prowadzenie konwersacji "Small talk" Przyjmowane komplementów Aktywne słuchanie Kultura języka Precendencja Zasady pierwszeństwa w różnych sytuacjach (stół, samochód, drzwi) Hierarchia służbowa i towarzyska Przedstawianie innych osób Przyjęcia biznesowe Etykieta przyjęć na stojąco Zaproszenia Przyjęcia ogrodowe Przyjęcia wieczorne Upominki i prezenty Wizerunek i mowa ciała Ubiór kobiety i mężczyzny Dress code Mowa ciała – gesty Gafy i wpadki Savoir vivre przy stole Nakrycie stołu – rodzaje sztućców, zastawy, szkła Dobór alkoholu Przemówienia i toasty Wejście i wyjście z restauracji Sytuacje biznesowe Zapamiętywanie imion Rozmowy telefoniczne Netykieta Grzeczność Korespondencja pisemna (list, mail) Wystąpienia publiczne Przygotowanie i prowadzenie spotkań Szkolenie prowadzi: Aleksandra Chrapko Doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.SZKOLENIA