Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Seminarium - Konferencja prasowa

Seminarium - Konferencja prasowa
Status
Miejsce Pomorskie Altkom Akademia S.A. Oddział Gdynia, ul. Władysława IV 43, budynek Hossa.
Data rozpoczęcia 2012-10-01
Data zakończenia 2012-10-04
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2580/seminarium-konferencja-prasowa-
Email
Kontakt
IT Media
Opis
Seminarium odpowie na pytanie: \"jak zorganizować konferencję prasową, po której dziennikarze przyjdą na kolejną?\"Po tym szkoleniu dziennikarze docenią Twoją pracę i polubią Twoje konferencje prasowe. Reprezentowanie firmy, narady z pracownikami, spotkania i prezentacje przed ważnymi klientami, wywiady, otwieranie oddziałów, spotkania okolicznościowe to już standard pracy PR-managera i rzecznika prasowego. Coraz częściej do prezentacji firmy wykorzystuje się też nośniki multimedialne. Rzecznik i PR-owiec stają się twarzą swojej firmy. Do tego dochodzi organizacja konferencji prasowych. Kardynalnym błędem rzeczników prasowych i PR-managerów w Polsce jest powielanie błędów i utrwalanie ich w swoim stylu organizacji konferencji prasowych. Co tu ukrywać, przy dużych obowiązkach, małych budżetach, presji czasu lepiej nie ma czasu śledzić zmian w stylu prezentacji komunikatów i organizacji konferencji. Poza tym nawet już po kilku latach pracy rutyna daje znać o sobie. Pokażemy i przećwiczymy jak sprawnie, ciekawie ją zorganizować. U PR-owców, którym dołożono do obowiązków organizację spotkań z dziennikarzami, dochodzi zapominanie – konferencje nie są często i za każdym razem trzeba od nowa sprawdzać procedury organizacji. Warsztaty spowodują, że organizacja konferencji u uczestników będzie jak jazda rowerem. Tego się nie zapomina! W Polsce większość rzeczników i PR-managerów nadal nie potrafi powiedzieć, co robiło z dłońmi i jak zachowywało się niewerbalnie podczas konferencji prasowej lub innego wystąpienia! Nie wie też, co oznaczają komunikaty niewerbalne dziennikarzy. Czy potrzebują dodatkowych informacji, mają wątpliwości, które trzeba rozwiać, czy szykują się do zadania pytania. Co więcej nie zwracają uwagi na zachowanie i przygotowanie głównej "gadającej głowy" i gości wspomagających podstawowy przekaz. A dziennikarze, tak jak później widzowie i słuchacze, odczytują i analizują uzyskane komunikaty niewerbalne. Pomożemy Ci w reżyserii i choreografii tego spektaklu.Program: Warsztaty. Przygotowanie i organizacja konferencji prasowej. Co wolno a czego nie przed konferencją.Najczęściej popełniane błędy podczas organizacji spotkania z dziennikarzami.Przygotowanie przestrzeni konferencji.Logistyka konferencji prasowej.Miejsce konferencji.Termin i czas spotkania z mediami,Materiały dla dziennikarzy.Poprowadzenie konferencji.Styl, głos, techniki przyciągania uwagi, zakotwiczenia treści u odbiorców.Trudne pytania dziennikarzy – ćwiczenia na opanowanie i pewność siebie.Zarządzanie czasem konferencjiĆwiczenia z kamerą – nagrywamy "setki". Warsztat umiejętności rzecznika. Mogą uwierzyć słowom, nie uwierzą jednak naszej komunikacji niewerbalnej. Mowa ciała i inne elementy komunikacji niewerbalnej. Aparycja – autoprezentacja a wygląd – sterowanie wrażeniem u dziennikarzy.Kinezyka – mimika i gesty rzecznika, szefa, gości.Wykorzystanie mowy ciała do budowania kontaktu z dziennikarzami przed, po i w trakcie konferencji.Zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała podczas konferencji.Warsztaty z rozpoczęcia i zakończenia konferencji. Mowa ciała dziennikarzy Co oni myślą, gdy mówi rzecznik lub główny prezenter podczas konferencji?Najczęściej stosowane gesty sygnalizacyjne u dziennikarzy. Operowanie głosem podczas konferencji (bez warsztatów dykcji – to zadanie dla lekarza logopedy). Ustalenie, jakim jestem rzecznikiem i jak postrzegają mnie dziennikarze.Ćwiczenia na głos przed konferencjąTempo mówienia i inne walory głosu – ich wykorzystanie do skutecznego komunikowania w czasie konferencjiJak budować głosem wypowiedz dostosowaną do wizerunku i tematu. Jak opanować tremę przed kamerą i w radio. Po czym widz i słuchacz poznaje tremę.Zakłócenie ruchu podczas nagrania.Zakłócenia mowy podczas nagrania.Strach i trema – techniki zmniejszania napięcia