Ogłoszenia targów i szkoleń
Seminarium - Sprzedaż projektu u Klienta
Status | |
---|---|
Miejsce | Pomorskie Altkom Akademia S.A. Oddział Gdynia, ul. Władysława IV 43, budynek Hossa. |
Data rozpoczęcia | 2012-10-01 |
Data zakończenia | 2012-10-04 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2601/seminarium-sprzedaz-projektu-u-klienta |
Kontakt
IT Media
Opis
Do lamusa odchodzi prezentacja u klienta w pozycji siedzącej. Coraz
częściej od grafików, managerów, szefów firm, nie wspominając już o
handlowcach, wymaga się dokonywania profesjonalnej prezentacji na
stojąco z wykorzystywaniem materiału multimedialnego. To Klient ustala
zasady! Warto posiąść umiejętność dostosowania się do niego i nadania
swojej prezentacji sprzedażowej projektu walorów, które powalą go z nóg.
Porównując to do konsumpcji. Projekt jest jak jedzenie, a Twoja
sprzedaż i prezentacja Klientowi jak sposób podania. Przecież również Ty
"jesz oczami"?
Dotychczas managerowie opanowywali operowanie głosem, tricki
negocjacyjne, a nawet prawie pokerową mimikę. To szkolenie rozwinie
umiejętność uczestników o nowy język – komunikację niewerbalną. Zmiana
stylu rozmowy z Klientem wymaga energii, budzi irytację i co ważne –
jest w 99 procent przypadków związana z ogromną tremą. Na efekty nie
trzeba długo czekać – spadek sprzedaży, tracenie klientów, osłabienie
wizerunku firmy i osobiście, handlowca. My, pomożemy uczestnikom dobrać
takie elementy niewerbalne, które wyeliminują sygnały stresu,
niepewności, kłamstwa, strachu, złości. Nadamy im kształt otwartości,
pewności siebie. To od uczestnika, i tylko od niego, będzie zależało jak
niewerbalnie będzie zachowywał się podczas prezentacji i sprzedaży
efektów swojej kreatywności i pracy artystycznej.Seminarium prowadzone z wykorzystaniem kamery podczas warsztatów
oraz komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas prezentacji projektu
Klientowi..
Czy widziałeś siebie, gdy prowadzisz rozmowę biznesową z Klientem lub negocjacje na temat ceny lub oferty projektowej?Czy wiesz jakie gesty Klienta sygnalizują zastanawianie się nad projektem lub ceną?Czy wiesz jak odczytać emocje rozmówcy po uścisku dłoni? Czy wiesz, że wybór miejsca przy stole jest sygnałem nastawienia Klienta do Ciebie i Twojego projektu?Czy Twoi partnerzy będą mieć skrupuły przed wykorzystaniem mowy ciała, aby uzyskać jak najlepszą cenę?
Jeżeli na te pytania odpowiadasz przeczącą, to zapraszamy na seminarium.Czego się nauczysz?
opracowania prezentacji projektu u Klienta i na spotkaniach firmowych.opanowania sztuki odczytywania mowy ciała partnerów biznesowych i ich nastawienia do projektu i efektów pracy.przećwiczysz umiejętność prezentowania oferty z wykorzystaniem mowy
ciała. Co ważne w zależności od potrzeb uczestnika podczas warsztatów
klasycznej rozmowy tj. siedząc oraz stojąc z wykorzystaniem prezentacji
multimedialnej.nauczysz się wykorzystania komunikacji werbalnej i niewerbalnej
podczas rozmowy handlowej połączonej z prezentacją projektu graficznego,
multimedialnego, spotu i reklamówki. zdobędziesz wiedzę, jak obronić się przed partnerami wykorzystującymi komunikację niewerbalną do manipulowania.Pełen program