Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Seminarium - sprzedaż słowami Copywriting/Webwriting

Seminarium - sprzedaż słowami Copywriting/Webwriting
Status
Miejsce Pomorskie Altkom Akademia S.A. Oddział Gdynia, ul. Władysława IV 43, budynek Hossa.
Data rozpoczęcia 2012-10-01
Data zakończenia 2012-10-04
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2590/seminarium-sprzedaz-slowami-copywritingwebwriting
Email
Kontakt
IT Media
Opis
Seminarium Sprzedaż słowami – Copywriting/Webwriting pozwala poznać zasady komunikowania idei zarówno w formie: przekazów reklamowych, PR, jak i mniej oficjalnych form online typu blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Dzięki niemu dowiesz się jak przekazywać informacje by były fascynujące! Copywriting i Webwriting to sprzedaż słowami, skuteczne dotarcie do Klienta tekstem pisanym. Copywriter bierze udział w całym procesie tworzenia reklamy, dobrze zna potrzeby klientów oraz cechuje się kreatywnością w tworzeniu nie tylko sloganów, ale również ulotek, broszur, tekstów, artykułów tematycznych czy pozycjonujących. Pokażemy jak przedstawiać idee zarówno w formie przekazów reklamowych (reklamy, slogany), formatów PR (komunikat prasowy) jak i mniej oficjalnych form online (blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Jak budować historię i redagować tekst? Jak tworzyć emocje? Jak zaangażować do działania?Czy wiesz, co jest Twoją rolą jako twórcy tekstu? A kiedy tylko go redagujesz? Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania. Piramida informacjiRdzeń i jego zagrzebywanie Struktura tradycyjnych tekstów a struktura tekstów w internecie. Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?   Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji. Budowanie zaangażowania czytelnika.Budowanie wiarygodności w tekście.Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu.Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów.Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia.   O sztuce cytowania innych. Na co zwracać uwagę? Funkcjonalne dopieszczanie tekstu. Jak sprawić, by o tym mówili?Zaskakiwanie czytelnika.Sztuka perswazji w tekstach reklamowych. Klamra, czyli o sztuce kończenia. Ćwiczenia: Pisanie i redagowanie tekstów z użyciem kluczy fascynacji.Budowanie piramidy informacyjnej.Konstruowanie struktury tekstu.Kluczowe pytanie: co chcę powiedzieć?Opisy charakteru i akcji.