Ogłoszenia targów i szkoleń
Seminarium - sprzedaż słowami Copywriting/Webwriting
Status | |
---|---|
Miejsce | Pomorskie Altkom Akademia S.A. Oddział Gdynia, ul. Władysława IV 43, budynek Hossa. |
Data rozpoczęcia | 2012-10-01 |
Data zakończenia | 2012-10-04 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2590/seminarium-sprzedaz-slowami-copywritingwebwriting |
Kontakt
IT Media
Opis
Seminarium Sprzedaż słowami – Copywriting/Webwriting pozwala
poznać zasady komunikowania idei zarówno w formie: przekazów
reklamowych, PR, jak i mniej oficjalnych form online typu blog, witryna
internetowa, Facebook, Twitter. Dzięki niemu dowiesz się jak przekazywać
informacje by były fascynujące!
Copywriting i Webwriting to sprzedaż słowami, skuteczne dotarcie do
Klienta tekstem pisanym. Copywriter bierze udział w całym procesie
tworzenia reklamy, dobrze zna potrzeby klientów oraz cechuje się
kreatywnością w tworzeniu nie tylko sloganów, ale również ulotek,
broszur, tekstów, artykułów tematycznych czy pozycjonujących. Pokażemy
jak przedstawiać idee zarówno w formie przekazów reklamowych (reklamy,
slogany), formatów PR (komunikat prasowy) jak i mniej oficjalnych form
online (blog, witryna internetowa, Facebook, Twitter. Jak budować
historię i redagować tekst? Jak tworzyć emocje? Jak zaangażować do
działania?Czy wiesz, co jest Twoją rolą jako twórcy tekstu? A kiedy tylko go redagujesz?
Zacznij od trzęsienia ziemi. O sztuce rozpoczynania.
Piramida informacjiRdzeń i jego zagrzebywanie
Struktura tradycyjnych tekstów a struktura tekstów w internecie.
Co Sol Stein napisał o konkurowaniu z Bogiem?
Po czym poznać dobrą historię? 7 kluczy fascynacji.
Budowanie zaangażowania czytelnika.Budowanie wiarygodności w tekście.Redakcja, czyli odsysanie tłuszczu.Sztuka konstruowania nagłówków i śródtytułów.Emocje w tekstach: konflikt, tajemnica, budowanie napięcia.
O sztuce cytowania innych. Na co zwracać uwagę?
Funkcjonalne dopieszczanie tekstu.
Jak sprawić, by o tym mówili?Zaskakiwanie czytelnika.Sztuka perswazji w tekstach reklamowych.
Klamra, czyli o sztuce kończenia.
Ćwiczenia:
Pisanie i redagowanie tekstów z użyciem kluczy fascynacji.Budowanie piramidy informacyjnej.Konstruowanie struktury tekstu.Kluczowe pytanie: co chcę powiedzieć?Opisy charakteru i akcji.