Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Skuteczna komunikacja i efektywne planowanie i zarządzanie soba w czasie

Skuteczna komunikacja i efektywne planowanie i zarządzanie soba w czasie
Status
Miejsce Małopolskie Zakopane
Data rozpoczęcia 2012-11-13
Data zakończenia 2012-11-16
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2527/skuteczna-komunikacja-i-efektywne-planowanie-i-zarzadzanie-soba-w-czasie
Email
Kontakt
Business Bridge Group Sp.z o.o.
Opis
CEL SZKOLENIA:Pracownicy poprzez udział w szkoleniu rozwiną i wzmocnią swoje kompetencje zawodowe w zakresie: • Efektywnej i elastycznej komunikacji między sobą i umiejętność pracy w zespole• Skutecznego i elastycznego reagowania na potrzeby klientów• Lepszego dbania o szczegóły będące podstawą jakości sprzedaży • Wzajemnego motywowania i inspirowania się do lepszej pracy na rzecz klienta • Lepszego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach ze sobą i z klientem• Efektywniejszej pracy zespołowej w poszczególnych obszarach sprzedaży i obsługi klienta.PROGRAM:1. Rola komunikacji w kreowaniu wizerunku firmy:-Rola wyglądu w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy, -Rola pierwszego wrażenia-Komunikacja werbalna i niewerbalna w kreowaniu wizerunku firmy-Język oficjalny i potoczny w pracy -Kanały komunikacyjne – wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk -Mowa ciała i jej zrozumienie u innych – ekspresja emocji-Techniki budowania i utrzymywania kontaktu podczas komunikacji-Komunikat a błędy w komunikacji – intencja nadawcy i odbiorcy-Komunikat "JA"-Komunikacja w pracy zespołowej -Komunikacja asertywna2. Budowanie zespołu i funkcjonowanie zespołów w firmie -Etapy tworzenia zespołu, -Identyfikacja i przydzielanie ról członkom zespołu, -Typy zachowań w zespole-Zasady sprawnego funkcjonowania zespołów, -Czynniki ułatwiające/utrudniające pracę zespołów, -Działania podnoszące skuteczność zespołów-Rola i zadania lidera zespołu, a rola i zadania członków zespołu-Motywowanie i korygowanie zachowań pracowników przez menadżera3. Techniki wywierania wpływu na ludzi – troszkę o technikach sprzedaży…Techniki sprzedaży i ich wykorzystanie w pracy (w zespole i na klientach)- Reguła wzajemności- Zaangażowanie i konsekwencja- Społeczny dowód słuszności- Lubienie i sympatia- Komplementowanie- Autorytet- Referencje- Niedostępność i inne.4. Organizacja czasu pracy i planowanie – zarządzanie czasem:-Ustalanie priorytetów – metoda Eisenhowera-Priorytety podwładnego a priorytety przełożonych i współpracowników -Zasady i metody planowania-Praca z celami – sposoby planowania celów – reguła SMART-Umiejętność sprawnego delegowania zadań -Rytm dnia – krzywa Refa, a zakłócenia i efekt piły-Eliminacja pożeraczy czasu-Praca z kalendarzem5. Radzenie sobie ze stresem-Metody walki ze stresem w pracy i w życiu prywatnym-Stres w różnych ujęciach i sposoby rozpoznawania go-Trening autogenny, równoważący ciało i umysłTRENER:Profesjonalny trener biznesu, wykładowca akademicki, specjalista w obszarze zarządzania, technik sprzedaży, komunikacji oraz umiejętności interpersonalnych.Z powodzeniem łączy wiedzę z doświadczeniem zdobytym podczas pracy zawodowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zarówno szkoleń jak i wykładów oraz ćwiczeń na wielu uczelniach wyższych oraz w biznesie. Lubi pracę z ludźmi i to że każda grupa, którą szkoli jest inna. Cechują ją duże umiejętności nawiązywania kontaktów, szybka weryfikacja i analiza informacji, dokładne słuchanie oraz sprawna reakcja na postawy słuchaczy.Absolwentka Zarządzania i Inżynierii Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu oraz studiów podyplomowych na uniwersytecie Wrocławskim z obszarze "Przedsiębiorczość wspomagana IT i językiem obcym". Obecnie doktorantka na Uniwersytecie Ekonomicznym. Ukończyła kurs Pedagogiczny Kwalifikacyjny na Wyższej Szkole Humanistycznej we Wrocławiu, dający pełne uprawnienia pedagogiczne.Autorka wielu programów szkoleniowych, naukowych i badawczych oraz publikacji np.- "Prospołeczne zmiany w administracji skarbowej" - opublikowany na Międzynarodowej Konferencji Naukowej nt. "Prospołecznych instrumentów zarządzania organizacjami", Uniwersytet Jagielloński, Kraków 2009 oraz w czasopiśmie "Współczesne zarządzanie".- "Czynniki zmian w zarządzaniu w administracji skarbowej" - Uniwersytet Ekonomiczny, Zeszyt Naukowy pt. " Zarządzanie w praktyce" pod. red. Prof. B. Olszewskiej, Wrocław 2009Jej motto: \"Kto nie dąży do rzeczy niemożliwych nigdy ich nie osiągnie\"