Ogłoszenia targów i szkoleń
Skuteczna komunikacja interpersonalna
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Zakopane |
Data rozpoczęcia | 2012-11-19 |
Data zakończenia | 2012-11-21 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/241/skuteczna-komunikacja-interpersonalna |
Kontakt
EVOLVO SzkoleniaandCoaching
Opis
SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNACENA REGULARNA: 1950 PLN netto CENA FIRST MINUTE: 1650 PLN netto(*)(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.CEL SZKOLENIA: podniesienie świadomości i umiejętności komunikacji interpersonalnejKORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:• Poznanie podstawowych filarów komunikacji interpersonalnej• Nabycie umiejętności prawidłowego prowadzenia rozmowy• Nabycie umiejętności dostosowywania się do określonych typów komunikacyjnych• Usprawnienie procesów komunikacyjnych w miejscu pracy• Utrwalenie umiejętności przez ćwiczenia praktycznePROGRAM SZKOLENIA:1. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA • mowa ciała i jej wpływ na odbiór rozmówcy• pierwsze wrażenie jako źródło nastawienia • praca z głosem ( ton głosu jako istotny nośnik informacji)2. KOMUNIKACJA WERBALNA • Zdobywanie informacji – rola i rodzaje pytań• Aktywne słuchanie – empatia, odzwierciedlanie, typy reprezentacji sensorycznej, parafraza, klaryfikacja• Skuteczna argumentacja3. BARIERY KOMUNIKACYJNE I SPOSOBY ICH OMINIĘCIA• Przejście z komunikatów typu "Ty" na komunikaty typu "Ja"• Zmiana interpretacji na fakty• Jak działa plotka4. TYPY KOMUNIKACYJNE – JAK JE ROZPOZNAĆ, ZROZUMIEĆ I DOSTOSOWAĆ DO NICH NASZ PRZEKAZ• Przyjaciel – harmonia i relacje z ludźmi• Wódz – dążenie do celu i kontrola• Analityk – obserwacja i analiza• Wizjoner – poszukiwanie nowych rozwiązań i zabawa5. KOMUNIKACJA W MIEJSCU PRACY• Udzielanie konstruktywnej pochwały i konstruktywnej krytyki• Wyrażanie swoich potrzeb i próśb w sposób zdecydowany ale nieinwazyjny• Asertywna odmowa• Prawidłowe prowadzenie dyskusji• Dogadywanie się w warunkach rozbieżności stanowiskSZKOLENIE PROWADZI:Trener biznesu i coach.Absolwentka studiów MBA o specjalności "Zarządzanie Zasobami Ludzkimi" w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, studiów podyplomowych "Coaching" w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy oraz Szkoły Trenerów Ośrodka Doradztwa i Treningu Kierowniczego.Posiada czteroletnie doświadczenie trenerskie i dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe, głównie w zakresie obsługi klienta i strukturach handlowo-sprzedażowych. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i coachingów z następujących obszarów tematycznych: komunikacja w kontaktach z klientami, trudne sytuacje w kontaktach z klientami, automotywacja, asertywność, praca z trudnym klientem, zarządzanie czasem i stresem, obsługa klienta przez telefon, komunikacja w obsłudze klienta, komunikacja w organizacji, budowanie zespołów, obsługa klienta przez telefon, skuteczne negocjacje handlowe, podstawowe i zaawansowane techniki sprzedaży. Prowadziła szkolenia m.ni. dla: Towimor S.A., Worwag Pharma, Danone Sp. Z o.o., Sempre maszyny i urządzenia, Bardusch Polska, Mueller Fabryka Świec, Makoma sp. z o.o., JHJ sp. z o.o, Pracownia HR, Edoradca sp. z o.o., Twój ogród s. c., Digitouch sp. z o.o., PHUHast, , Profit Okna s. c., Grafco s. c., PPHU Karel, Perfekt Gaul. sp. j, F.H.U. Tora, Szkoła językowa Languacentre, Jama s. c., SWS Kancelaria Prawna…CENA OBEJMUJE:• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem• autorskie materiały szkoleniowe• imienny certyfikat uczestnictwa• 2 obiady• 4 przerwy kawowe• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniuMINI GRUPY – MAXI EFEKTYUwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od: 4 osób! MIĘKKIE KOMPETENCJE – TWARDE REZULTATY biuro@evolvo.pl www.evolvo.pl