Ogłoszenia targów i szkoleń
Skuteczna organizacja pracy i zarządzanie sobą w czasie
Status | |
---|---|
Miejsce | Polska Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-21 |
Data zakończenia | 2012-11-21 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2800/skuteczna-organizacja-pracy-i-zarzadzanie-soba-w-czasie |
Kontakt
VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR
Opis
Temat szkolenia:Skuteczna Organizacja Pracy I Zarządzanie Sobą WCzasieCel szkolenia:Nabycie
umiejętności efektywnego planowania czasu, lepszej organizacji pracy i
skuteczności osobistej,własna diagnoza indywidualnych przeszkód w
efektywnej organizacji pracy i wykorzystania czasu,trening umiejętności
skutecznego delegowania zadańUczestnikom ukażemy w jaki sposób
lepiej wykorzystywać czas, by bardziej efektywnie i mniejszym nakładem
energii psychicznej realizować coraz większe cele.Jeśli masz trudności w pogodzeniu pracy z życiem prywatnym, szkolenie podpowie Ci jak odzyskać równowagę.Trenowanie
umiejętności konstruowania celów, formułowania zadań, oceny ich
ważności, określania priorytetów, budowania długo-, średnio- i
krótkoterminowych planów i ich realizacji. Czasem
nie da się zarządzać, gdyż wszyscy mamy go tyle samo na dobę. Zarządzać
należy sobą w czasie jaki mamy do dyspozycji. Celem warsztatów jest nabycie
umiejętności efektywnego planowania czasu, lepszej organizacji pracy i
skuteczności osobistej, własna diagnoza indywidualnych przeszkód w
efektywnej organizacji pracy i wykorzystania czasu,trening umiejętności
skutecznego delegowania zadań.Wypracowanie zasad efektywnego planowania,
odpowiedź na pytanie – dlaczego często nie udaję się wykonać tego co
zaplanujemy. Program szkolenia:Osobista motywacja – wypracowanie przez uczestników własnych korzyści płynących z faktu świadomego wykorzystywania swego czasu. Cel działaniaRodzaje celów :cel nadrzędnycel strategicznycel taktycznycel operacyjnyWizualizacja celu.Analiza celu wg schematu SMART.Wytyczanie celów krótko- i długofalowych.Wyznaczanie priorytetów – czy można robić wszystko? Omówienie macierzy ważne/nie ważne – pilne/ nie pilne. Przygotowanie.Etapy przygotowania.Analiza trzech obszarów rozpoznania.Wpływ środowiska wewnętrznego i zewnętrznego na organizację czasu.Udział konkurencji i sojuszników.Źródła wsparcia w działaniu. Analiza "złodziei" czasu – kolejna część samo analizy mająca na celu usystematyzować czynniki "kradnące" czas.Analiza sytuacji.Analiza potrzeb.Dobór działań do możliwości.Samo – analiza – analiza obecnego stylu zarządzania sobą w czasie.Uczestnicy kierowani przez trenerów identyfikują stan obecny. Planowanie. Wypracowanie zasad efektywnego planowania, odpowiedź na pytanie – dlaczego często nie udaję się wykonać tego co zaplanujemy.Terminarz.Znaczenie słowa pisanego w planowaniu.Konstruowanie i wdrażanie układu hierarchicznego.Etapy wdrażania projektu. 7 nawyków skutecznego działania wg Stephena Covey\'a. Określenie ról. Dobór celów do każdej z ról.Podejmowanie decyzji.Przeciwdziałanie barierom skutecznego planowania i działania. Znaczenie delegowania zadań.Delegowanie – komu, kiedy i jak delegować zadania aby nie było to postrzegane jako "spychologia" Znaczenie emocji w zarządzaniu czasem własnym.Asertywność – ćwiczenie typowych scenek, w których postawa asertywna jest bardzo wskazana. Stres - jego generatory i przeciwdziałanie im.Znaczenie i metodologia odpoczynku. Kontrola efektywności działania.Autokontrola.Schemat autoewaluacji.Bieżąca kontrola realizacji poszczególnych etapów działania.Narzędzia mierzenia czasu.Zbieranie i analiza doświadczeń.Kryteria oceny efektywności działania.Ocena końcowa.