Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Skuteczna rozmowa telefoniczna

Skuteczna rozmowa telefoniczna
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-21
Data zakończenia 2012-11-21
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3432/skuteczna-rozmowa-telefoniczna
Email
Kontakt
VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR
Opis
SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA Umiejętnie przeprowadzone rozmowy telefoniczne pomagają szybko i skutecznie zainteresować Klientów oferowanymi produktami i usługami – jednak tylko wtedy, gdy poprzedzone są odpowiednim przygotowaniem, a w trakcie samej rozmowy jej cel jest wyraźnie wyartykułowany i wynika z oceny potrzeb klienta. Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu. Cel: W czasie szkolenia ukazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować Klientów oferowanymi produktami i usługami. Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu. Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Dla kogo: Dla osób, których praca polega na telefonicznym kontakcie z Klientem. Korzyści: poznanie etapów i przebiegu procesu sprzedaży – od pierwszego telefonu do długotrwałej relacji; poznanie sposobów generowania pozytywnego nastawienia do sprzedaży telefonicznej i radzenia sobie z odmowami Klienta; umiejętność prowadzenia rozmów – sztuka kombinacji pytań i aktywnego słuchania; umiejętność wykorzystywania głosu, panowania nad emocjami; pozyskiwanie większej liczby Klientów handlowych przez telefon, skuteczne umawianie się na spotkania oraz docieranie do właściwej i decyzyjnej osoby; poznanie i rozwinięcie zdolności niezbędnych do nawiązywania długofalowych kontaktów z Klientami.  Sposób prowadzenia warsztatów: Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu nagrania video. Metody szkolenia: mikro-wykłady, dyskusje moderowane , studia przypadków, gry sytuacyjne, ćwiczenia, autoprezentacje i odgrywanie ról. 20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia - 80 % czasu szkolenia- warsztaty Ze względu na małą grupę szkoleniową, ale również na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności.