Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Skuteczna rozmowa telefoniczna - 534 zł netto

Skuteczna rozmowa telefoniczna - 534 zł netto
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-21
Data zakończenia 2012-11-21
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/6063/skuteczna-rozmowa-telefoniczna-534-zl-netto
Email
Kontakt
VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR
Opis
SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNAUmiejętnie przeprowadzone rozmowy telefoniczne pomagają szybko i skutecznie zainteresować Klientów oferowanymi produktami i usługami – jednak tylko wtedy, gdy poprzedzone są odpowiednim przygotowaniem, a w trakcie samej rozmowy jej cel jest wyraźnie wyartykułowany i wynika z oceny potrzeb klienta. Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu. Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Korzyści: poznanie etapów i przebiegu procesu sprzedaży – od pierwszego telefonu do długotrwałej relacji; poznanie sposobów generowania pozytywnego nastawienia do sprzedaży telefonicznej i radzenia sobie z odmowami Klienta; umiejętność prowadzenia rozmów – sztuka kombinacji pytań i aktywnego słuchania; umiejętność wykorzystywania głosu, panowania nad emocjami; pozyskiwanie większej liczby Klientów handlowych przez telefon, skuteczne umawianie się na spotkania oraz docieranie do właściwej i decyzyjnej osoby; poznanie i rozwinięcie zdolności niezbędnych do nawiązywania długofalowych kontaktów z Klientami. Sposób prowadzenia warsztatów: Warsztaty VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Szkolenie od samego początku ma postać praktyczną są to studia przypadków praktycznych. Odgrywanie ról, ćwiczenie prezentacji, autoanaliza w oparciu o realizowane w trakcie treningu nagrania video. Metody szkolenia:80 % czasu szkolenia- warsztaty, ćwiczenia, aktywizacja zawodowa. 20 % czasu szkolenia- teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia symulacje,dyskusje moderowane, mikro-wykłady, studia przypadków, gry sytuacyjne, ćwiczenia, autoprezentacje i odgrywanie ról. Ze względu na małą grupę szkoleniową, ale również na fakt, iż szkolenie poprowadzi doświadczony praktyk, zazwyczaj poruszane są również inne, indywidualne problemy zgłaszane przez uczestników. Nasze szkolenia są elastyczne i dostosowują się do potrzeb uczestników, tak aby każdy z nich odniósł jak największe korzyści, przyczyniając się w ten sposób do wzrostu efektywności. Program: Komunikacja w relacji Klient/ sprzedawca.Jak przekazywać informacje przez telefon?Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.Komunikacja werbalna – jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie). Rozpoczęcie i schemat rozmowy telefonicznej.Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.Techniki wywierania pozytywnego wpływu.Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy.Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.Rozpoznanie potrzeb.Jakie informacje są potrzebne i jak je uzyskać? Prezentacja oferty.Jak zaprezentować usługę i produkt, by wpłynąć na zakup?Wyjaśnianie obiekcji.Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać? Sposoby na odmowę w telesprzedaży.Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży? Rozmowa o cenie i domykanie sprzedaży.Jak rozpoznać właściwy moment na zamkniecie sprzedaży? Błędy w rozmowach telefonicznych.Jakie są najczęstsze błędy i jak wpływają na sprzedaż?Bariery psychologiczne w sprzedaży przez telefon.Jak i dlaczego powstają oraz jak sobie z nimi radzić?