Ogłoszenia targów i szkoleń
Skuteczna sprzedaż - techniki sprzedaży i psychologia klienta
Status | |
---|---|
Miejsce | Małopolskie Kraków |
Data rozpoczęcia | 2013-10-28 |
Data zakończenia | 2013-10-29 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/2170/skuteczna-sprzedaz-techniki-sprzedazy-i-psychologia-klienta |
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cel szkolenia:
zwiększenie skuteczności w pozyskiwaniu nowych klientów, udoskonalenie umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej z klientami o różnych osobowościach, poznanie skutecznych metod na budowanie zainteresowania klienta, prezentowanie oferty, przekonywanie i rozwiewanie wątpliwości, poznanie wybranych technik negocjacyjnych, udoskonalenie umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientem.
Program:
MODUŁ I - Istota Sprzedaży
Czym jest Sprzedaż (czyli poznanie zasad jakie obowiązują w sprzedaży) Sprzedaż właściwa i niewłaściwa (czyli najczęstsze błędy popełniane w sprzedaży)
MODUŁ II - Komunikacja interpersonalna w sprzedaży
Czym jest komunikowanie się (czyli poznanie reguł obowiązujących w komunikowaniu się) Bariery w komunikowaniu się (czyli co utrudnia naszą komunikację z innymi)
MODUŁ III - Komunikacja werbalna i niewerbalna w sprzedaży
Mowa Ciała (czyli jak właściwie: chodzić, stać, siadać, ubierać się, używać gestów i rekwizytów) Głos (czyli jak swój głos: wzmacniać, obniżać, modulować, pielęgnować w kontekście obsługi Klienta) Słowa, słowa, słowa (czyli stosowanie języka sprzedaży)
MODUŁ IV - Badanie potrzeb Klienta
Aktywne słuchanie (czyli jak stać się dobrym słuchaczem i budować relacje z Klientem) Sposoby badania potrzeb (czyli sztuka stawiania właściwych pytań)
MODUŁ V - Prezentowanie usługi\produktu
Opinie i fakty (czyli jak skutecznie prezentować produkt/usługę) Argumentowanie (czyli jak mówić w sposób logiczny i zrozumiały)
MODUŁ VI - Trudne sytuacje
Bank obiekcji (czyli jak radzić sobie z zastrzeżeniami Klienta) Praca nad emocjami (czyli jak panować nad swoimi emocjami w kontakcie z Klientem) Asertywność (czyli jak z szacunkiem do siebie i Klientów mówić o swoich odczuciach)
MODUŁ VII - Zamykanie sprzedaży
Rodzaje zamknięć (czyli jak skutecznie finalizować tranzakcje) Relacje posprzedażowe (czyli jak dbać o Klienta) Referencje (czyli jak pozyskiwać nowych Klientów)
Miejsce szkolenia:
Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie,
zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem
szkolenia.
Zapisy:W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie_ze_skutecznej_sprzedazy/133.html (przycisk "Zamów")
Kontakt:
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt:
mailowy: szkolenia@biznesedukator.pl
lub telefoniczny: (22) 649 15 83
Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl