Ogłoszenia targów i szkoleń
Skuteczne metody sprzedaży i obsługi klienta
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-11-15 |
Data zakończenia | 2012-11-15 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/1606/skuteczne-metody-sprzedazy-i-obslugi-klienta |
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczne metody sprzedaży i obsługi klienta>>>Celem szkolenia jest poznanie i zdefiniowanie podstawowych procesów psychologicznych, ekonomicznych i biznesowych decydujących o powodzeniu lub porażce w kontaktach handlowych z klientem na rynku. Poznanie metod i umiejętności jak dzielić się doświadczeniami, aby nie popełniać tych samych błędów.
Korzyści dla uczestników
Korzyści dla firmy:- Wzrost jakości obsługi klienta.- Wzrost jakości i skuteczności sprzedaży i zrealizowanie planów sprzedażowych.- Pozytywna zmiana proporcji ilości spotkań handlowych do zawartych kontraktów.- Utrzymanie dotychczasowego portfela klientów i pozyskanie nowych.
Korzyści dla uczestników:- Dowiedzą się jak sprawić, aby klient czuł indywidualne podejście i swoją ważność.- Poznają sprawdzone i skuteczne wzorce profesjonalnej obsługi i kontaktów z klientami.- Nauczą się jak w najlepszy sposób rozmawiać z klientami.- Poznają w praktyce sprawdzone zasady rozmowy telefonicznej.- Poznają zasady pisania korespondencji mailowej i tradycyjnej.- Zwiększą pewność siebie i odwagę w bezpośrednich rozmowach handlowych- Poznają umiejętności rozpoznawania potrzeb i oczekiwań klienta.- Nauczą się skutecznej prezentacji firmowych produktów i usług na bazie wiedzy o najistotniejszych problemach i oczekiwaniach klienta.- Poznają efektywne metody finalizacji spotkań handlowych.- Dowiedzą się w jaki sposób budować długotrwałe relacji interpersonalne z klientami.
Program szkolenia
Budowanie perspektywicznych relacji w kontakcie z klientem
Oczekiwania i nastawienie jako fundament pozytywnych relacji.
Co jest niezbędne i pożądane, a co niedozwolone w kontaktach z Klientem.
Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki Klienta i współdziałanie.
Style zachowań Klientów.
Typologia "trudnych Klientów".
Metody postępowania z klientami.
Konstruktywne relacje interpersonalne w kontakcie z Klientem
Trafne spostrzeganie innych.
Fazy kontaktu z Klientem.
Nawiązane kontaktu jako gwarancja dalszych kontaktów handlowych.
Prezentacja rozwiązania (mocna prezentacja, budowanie argumentacji handlowej i cenowej, przekonywanie)
Reakcja na obiekcje (kontrola emocji, kontrola komunikacji niewerbalnej, asertywne komunikowanie się, techniki wywierania wpływu, negocjacje cenowe)
Zamknięcie kontaktu (techniki "zamknięcia", reakcja na manipulację, budowanie relacji, techniki wywierania wpływu)
Sprzedaż i obsługa klienta a rozpoznawanie jego potrzeb
Określenie celów sprzedaży
Zakazane zwroty
Metody rozpoznawania potrzeb klienta
Sprzedaż za pomocą języka Cech – Zalet - Korzyści
Metody prezentacji produktu
Specyfika rozmów telefonicznych
Ograniczenia telefonu i ich wpływ na postawę rozmówców.
Omówienie struktury i jej wpływu na efektywność przeprowadzanych z Klientami uzgodnień.
Jak zbudować zaufanie na początku rozmowy? - zasady powitania, umiejętność nawiązania rozmowy i stworzenia niekrępującej, milej atmosfery.
Trudne sytuacje w kontaktach z klientami
Trudna sytuacja jako statystycznie nieuchronny element pracy
Rozróżnianie zarzutów rzeczywistych od pozornych
Uprzedzanie i rozwiązywanie obiekcji i zastrzeżeń klienta
Narzędzia asertywności i ograniczania skutków stresu
Skuteczne techniki finalizacji
Technika trybu warunkowego
Technika drobnych alternatyw
Technika połączona
Technika pytań alternatywnych
Technika oparta na zasadzie zgody domniemanej
Szkolenie prowadzi:
Marzena Szczepanik
Certyfikowany coach ICC, doradca psychospołeczny z wieloletnim doświadczeniem Jako certyfikowany coach ICC prowadzi procesy coachingowe dla klientów biznesowych i indywidualnych w zgodzie ze standardami ICC.SZKOLENIA