Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Skuteczne metody sprzedaży i obsługi klienta

Skuteczne metody sprzedaży i obsługi klienta
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-11-15
Data zakończenia 2012-11-15
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/1606/skuteczne-metody-sprzedazy-i-obslugi-klienta
Email
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczne metody sprzedaży i obsługi klienta>>>Celem szkolenia jest poznanie i zdefiniowanie podstawowych procesów psychologicznych, ekonomicznych i biznesowych decydujących o powodzeniu lub porażce w kontaktach handlowych z klientem na rynku. Poznanie metod i umiejętności jak dzielić się doświadczeniami, aby nie popełniać tych samych błędów. Korzyści dla uczestników Korzyści dla firmy:- Wzrost jakości obsługi klienta.- Wzrost jakości i skuteczności sprzedaży i zrealizowanie planów sprzedażowych.- Pozytywna zmiana proporcji ilości spotkań handlowych do zawartych kontraktów.- Utrzymanie dotychczasowego portfela klientów i pozyskanie nowych. Korzyści dla uczestników:- Dowiedzą się jak sprawić, aby klient czuł indywidualne podejście i swoją ważność.- Poznają sprawdzone i skuteczne wzorce profesjonalnej obsługi i kontaktów z klientami.- Nauczą się jak w najlepszy sposób rozmawiać z klientami.- Poznają w praktyce sprawdzone zasady rozmowy telefonicznej.- Poznają zasady pisania korespondencji mailowej i tradycyjnej.- Zwiększą pewność siebie i odwagę w bezpośrednich rozmowach handlowych- Poznają umiejętności rozpoznawania potrzeb i oczekiwań klienta.- Nauczą się skutecznej prezentacji firmowych produktów i usług na bazie wiedzy o najistotniejszych problemach i oczekiwaniach klienta.- Poznają efektywne metody finalizacji spotkań handlowych.- Dowiedzą się w jaki sposób budować długotrwałe relacji interpersonalne z klientami. Program szkolenia Budowanie perspektywicznych relacji w kontakcie z klientem Oczekiwania i nastawienie jako fundament pozytywnych relacji. Co jest niezbędne i pożądane, a co niedozwolone w kontaktach z Klientem. Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki Klienta i współdziałanie. Style zachowań Klientów. Typologia "trudnych Klientów". Metody postępowania z klientami. Konstruktywne relacje interpersonalne w kontakcie z Klientem Trafne spostrzeganie innych. Fazy kontaktu z Klientem. Nawiązane kontaktu jako gwarancja dalszych kontaktów handlowych. Prezentacja rozwiązania (mocna prezentacja, budowanie argumentacji handlowej i cenowej, przekonywanie) Reakcja na obiekcje (kontrola emocji, kontrola komunikacji niewerbalnej, asertywne komunikowanie się, techniki wywierania wpływu, negocjacje cenowe) Zamknięcie kontaktu (techniki "zamknięcia", reakcja na manipulację, budowanie relacji, techniki wywierania wpływu) Sprzedaż i obsługa klienta a rozpoznawanie jego potrzeb Określenie celów sprzedaży Zakazane zwroty Metody rozpoznawania potrzeb klienta Sprzedaż za pomocą języka Cech – Zalet - Korzyści Metody prezentacji produktu Specyfika rozmów telefonicznych Ograniczenia telefonu i ich wpływ na postawę rozmówców. Omówienie struktury i jej wpływu na efektywność przeprowadzanych z Klientami uzgodnień. Jak zbudować zaufanie na początku rozmowy? - zasady powitania, umiejętność nawiązania rozmowy i stworzenia niekrępującej, milej atmosfery. Trudne sytuacje w kontaktach z klientami Trudna sytuacja jako statystycznie nieuchronny element pracy Rozróżnianie zarzutów rzeczywistych od pozornych Uprzedzanie i rozwiązywanie obiekcji i zastrzeżeń klienta Narzędzia asertywności i ograniczania skutków stresu Skuteczne techniki finalizacji Technika trybu warunkowego Technika drobnych alternatyw Technika połączona Technika pytań alternatywnych Technika oparta na zasadzie zgody domniemanej Szkolenie prowadzi: Marzena Szczepanik Certyfikowany coach ICC, doradca psychospołeczny z wieloletnim doświadczeniem Jako certyfikowany coach ICC prowadzi procesy coachingowe dla klientów biznesowych i indywidualnych w zgodzie ze standardami ICC.SZKOLENIA