Ogłoszenia targów i szkoleń
Skuteczne przywództwo - trening umiejętności menedżerskich
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT. |
Data rozpoczęcia | 2012-11-08 |
Data zakończenia | 2012-11-09 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4166/skuteczne-przywodztwo-trening-umiejetnosci-menedzerskich |
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
Opis
Cel szkolenia:przekazanie praktycznej wiedzy i doskonalenie umiejętności pełnienia ról kierowniczych.Dowiecie się Państwo m.in.:* jak elastycznie posługiwać się różnorodnymi stylami zarządzania* jak zostać liderem dla innych* jak wyznaczyć cele i kontrolować realizację zadań* jak inspirować siebie i podwładnych do realizacji zamierzonych celów* jak motywować pracowników do efektywniejszej pracy* jak rozwiązywać konflikty i twórczo je wykorzystywać.Program szkoleniaI. KIEROWANIE I ZARZĄDZANIE - jak dopasować preferowany przez siebie styl zarządzania do stylu najbardziej pożądanego przez pracowników i organizację* czynniki warunkujące sprawne zarządzanie personelem * style i metody kierowania * sukces indywidualny, a sukces zespołu - dylematy i sprzecznościII. JAK KIEROWAĆ WŁASNYM ROZWOJEM* organizacja pracy własnej * zarządzanie czasem pracy, planowanie zadań i czynności* wyznaczanie celów i metody ich realizacjiIII. TO, ŻE JESTEŚ LIDEREM, NIE CZYNI CIĘ AUTOMATYCZNIE KIMŚ* co czyni lidera? * co robić samemu, a co z pomocą grupy * czy jesteś asertywnym menedżerem? * prawa asertywności - zrób bilans "opłacalności\\\\\\\" swoich zachowań * asertywne przekazywanie własnych opinii/przekonańIV. JAK OPRZEĆ SIĘ PRESJI I MANIPULACJI W ZARZĄDZANIU* radzenie sobie z presją i manipulacją * zamiana oceny na opinię * radzenie sobie z krytyką i atakiem * podstępne praktyki stosowane przez pracownika * sygnały dostępu (elementy odkrycia się partnera rozmowy) * "zdarta płyta\\\\\\\" * zamglenieV. JAK ZARZĄDZAĆ PRZEZ DELEGOWANIE UPRAWNIEŃ* warunki właściwego delegowania uprawnień * miejsce i obszar delegowania * podział uprawnień pomiędzy linią a sztabem * motywacyjna rola delegacjiVI. JAK MOBILIZOWAĆ PRACOWNIKÓW DO SKUTECZNEGO DZIAŁANIA* wzorce motywacyjne niezbędne do efektywnego funkcjonowania firmy i metody ich uruchamiania * rodzaje oddziaływań motywacyjnych (motywacyjne funkcje płac, pozapłacowe oddziaływania motywacyjne) * kary i nagrody jako instrument oddziaływania na pracownika - skuteczność i ograniczenia sposób kierowania, przydział zadań oraz zakres autonomii pracowniczej jako źródło motywacjiVII. MOTYWACJA A SYSTEM OCEN PRACOWNICZYCH* założenia systemu ocen * samoocena pracownika * okresowa rozmowa oceniająca * plany dotyczące przyszłości zawodowej pracownikaVIII. ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW I ICH ROLA W BUDOWANIU CECH LIDERA* autodiagnostyka własnego stylu reagowania na konflikt * strategie rozwiązywania konfliktów (gry symulacyjne) * konwencjonalne i niekonwencjonalne techniki łagodzenia sporów* wiarygodność przełożonego i jej wpływ na rozwiązywanie konfliktów.